♡ Skravletråd JUNI ♡

Ferieblæ.

Mannen antydet 28-30 som ferie. Greit, jeg og ungene alene 27 da.

I dag sier han at han ikke begybber ferie før uke 29, og har da 29-31

Tirsdag i uke 31 begybber de to eldste på sfo og yngste i bhg og jeg på jobb så snart hun er tilvent. Mulig han tar noe av tilvenninga da. Ferie alene hjemme? To uker som familie? Jeg vil hjem senest lørdag uke 30 nettopp for å tilvenne oss hverdagen. De kan jo ha senere morgener da når mannen har fri, men... Torsdag uke 30 har mellomste legetime men den får vi bare utsette

Vi skal liksom helst rekke både svigermor og svigerfar m/familie. Og egentlig noen dager i Kristiansand men det spøker for dem i år også da. Jeg går på veggene av at ferien er hos svigers med en halv fag pause, hunderfossen. Og svigermor kommer hit i august og absolutt alt ferien vi har sammen som familie er sammen med dem. Jeg må se på det og prøve å overtale ham til å få til en tur. Jeg blir gal. Og så skal jeg begynne å jobbe liksom.
Huff, det hørtes ikke bra ut. Så kjedelig at mannens ferie ble en uke senere! :/ Håper dere finner noen løsninger så dere får tid alene som familie også.

Ikke helt i form? Da er det hvertfall bra og få tatt såpass med klesvask[emoji4]
Vært oppblåst og vond i magen. Skikkelig hyling i tarmene pga luft. Så blir det veldig periodevis. Så prøvd nåt jeg kunne. Men eneste jeg har gjort pluss middag i dag da...

Ferieblæ.

Tirsdag i uke 31 begybber de to eldste på sfo og yngste i bhg og jeg på jobb så snart hun er tilvent. Mulig han tar noe av tilvenninga da. Ferie alene hjemme? To uker som familie? Jeg vil hjem senest lørdag uke 30 nettopp for å tilvenne oss hverdagen. De kan jo ha senere morgener da når mannen har fri, men... Torsdag uke 30 har mellomste legetime men den får vi bare utsette

Vi skal liksom helst rekke både svigermor og svigerfar m/familie. Og egentlig noen dager i Kristiansand men det spøker for dem i år også da. Jeg går på veggene av at ferien er hos svigers med en halv fag pause, hunderfossen. Og svigermor kommer hit i august og absolutt alt ferien vi har sammen som familie er sammen med dem. Jeg må se på det og prøve å overtale ham til å få til en tur. Jeg blir gal. Og så skal jeg begynne å jobbe liksom.
Det skjedde oss i fjor. Plutselig starta mannen ferie to uker senere enn planen [emoji33][emoji85] Så kjedelig. Men gikk seg nå til heldigvis det også.

Vært oppblåst og vond i magen. Skikkelig hyling i tarmene pga luft. Så blir det veldig periodevis. Så prøvd nåt jeg kunne. Men eneste jeg har gjort pluss middag i dag da...

Det hørtes ikke godt ut[emoji20] har det blitt bedre da?

Det hørtes ikke godt ut[emoji20] har det blitt bedre da?
Ja. Kan hvertfall gå. Sleit i morges. Da gikk jeg litt krokbøyd gitt [emoji38] Dumt når den lufta ikke vil ut heller. Prøvde rape den ut. Ligge på magen. Presse den ut [emoji23] Uff. La meg i senga og sovna. Men søstra mi ringte meg og vekka meg selvsagt etter 1.5 t. Så da var det på an igjen. Men bedre nå :) Litt luftsmerter. Men tålig greie

Ferieblæ.

Snakk med han du

Jeg skulle egentlig brette klærne i trommelen. Satte visst kun på en maskin med putetrekk, bager og gardiner. Jaja.. Får tømme senere. Nå gidder jeg ikke reise meg igjen så..

Back
Topp