For en dag! Starta dagen hos broren min og samboeren hans. De har to barn. Mens jeg og svigerinna mi holder på å ordne oss med dusjing og frokost og amming av han minste - for å dra på shopping ++ før jeg skulle på sykehuset - får hun telefon fra min kjære bror om at størstejenta har slått panna si i løpet av leveringa i barnehagen. Det er dypt, kan vi komme og hente dem og kjøre til legevakt? Hverken bror eller svigerinne har førerkort, så jeg ble sjåfør. Jaja, vi hiver i minsten mme, kler på oss og kjører. Legen sender oss videre på sykehuset. Såret er såpass dypt at hun må legges i narkose. Pga at hun har barneastma må de være påpasselige med å overholde fastetiden.. det blir mange sultne timer å vente for treåringen.. så dagen gikk bort i venting på sykehuset og bæring av unger og jeg har passa nevøen mye sånn at foreldrene kunne være sammen med pasienten. Klokka var godt over 12 da jeg fikk i meg dagens første måltid i dag.. og bekkenløsninga har kjent bedre dager. Men alt går fint med niesa nå, det er det viktigste!
Ultralyd i dag og ctg + sjekk av blodtrykket mitt. Jenta i magen ligger på sin kurve, -11,8% ifh til gjennomsnittet per i dag. På ctg-registreringa var hun helt vill i magen, sikkert fordi jeg fikk slappa av for første gang i dag etter jeg hadde spist og sånt. Tilbake igjen om to uker, igjen for å være på den sikre siden.. og så var det bare å kjøre hjem igjen, da. Nå tror jeg at jeg skal ta den dusjen jeg ble "snytt for" i morges, og så skal jeg ta en blund fram til samboeren kommer hjem fra jobb med take-away.
Men lyspunktene da: Har fått frikort i posten nå på grunn av alle pasientreisene som jeg har søkt refusjon for. Det lå to pakker fra ebay/wish og venta på meg da jeg kom hjem. Jeg har endelig fått kjøpt meg ny blender. Nå blir det smoothielaging resten av svangerskapet [emoji106]