D
Drivved
Guest
Åh, wraps. nam!Spennende da!
Her ble det også kylling. Bare i wraps.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, wraps. nam!Spennende da!
Her ble det også kylling. Bare i wraps.
Var liksom det. Skulle heve meg over det og slikt. Men det ble for vanskelig gittNei, fyyy faen.. Ikke nok med at man skal bli fysisk syk, men så skal de bryte en ned psykisk også..?! Det er absolutt ikke akseptabelt, og hele gjengen skulle fått seg et skikkelig ballespark.. Fysj..!
Skjønner godt du fant noe annet i alle fall..!
Ja, var helt greit. Selv om jeg ikke var helt fornøyd med at gubben pakket tandoorikrydder i [emoji28]Åh, wraps. nam!
Ja. Hu begynte som kollega og var sykt kjekt. Men så ble a sjef. Og tonen skifta fort. Det mener alle der nede. Jeg blir enda invitert på lønningspils da. Uten sjeferHuff, blir jo så utrolig falskt og da! Helt utrolig at voksne folk kan holde på slik[emoji34]
Den ser jeg. Det er ikke bare bare når du faktisk blir såpass trykt ned..Var liksom det. Skulle heve meg over det og slikt. Men det ble for vanskelig gitt![]()
Nei er det. Og jeg har vært faretruende nært bunn fra før. Er livredd for å havne der igjen [emoji33]Den ser jeg. Det er ikke bare bare når du faktisk blir såpass trykt ned..
Fnis ! [emoji23]Jeg sitter her meg klump i halsen og tårer i øynene... Hvorfor? Fordi søtpotet er så ufattelig godt?!
Begynner å grine nå hvis jeg sier "søtpotet".
Hva er det som skjer med meg? Enten er jeg ufattelig sliten, eller så er det noe på gang! *Krysser fingrene for spire*
Skulle anmeldt hele gjengen for trakassering eller... Hva enn man kan pinne på demNei er det. Og jeg har vært faretruende nært bunn fra før. Er livredd for å havne der igjen [emoji33]
Håper på spire da [emoji173]️Jeg sitter her meg klump i halsen og tårer i øynene... Hvorfor? Fordi søtpotet er så ufattelig godt?!
Begynner å grine nå hvis jeg sier "søtpotet".
Hva er det som skjer med meg? Enten er jeg ufattelig sliten, eller så er det noe på gang! *Krysser fingrene for spire*
Jo. Men fortalte absolutt alt til hovedverneombudet. Og hu ene gikk til arbeidstilsynet også. Men det ble ikke gjort noe særlig. Ellers lærte jeg fort å alsri gå på møter med de alene. Men med enten nav, dps eller verneombudet på jobb. Verneombudet på jobb var meg, men ble svigermoren min mens jeg var borte.Skulle anmeldt hele gjengen for trakassering eller... Hva enn man kan pinne på dem
Ser på det som ganske alvorlig at man bryter ned noen sånn, fordi.. Det tar mye tid å komme seg opp fra en sånn grop.. Det er.. Ja. Ganske fælt..
HerregudJo. Men fortalte absolutt alt til hovedverneombudet. Og hu ene gikk til arbeidstilsynet også. Men det ble ikke gjort noe særlig. Ellers lærte jeg fort å alsri gå på møter med de alene. Men med enten nav, dps eller verneombudet på jobb. Verneombudet på jobb var meg, men ble svigermoren min mens jeg var borte.
Fort gjort etter at barna er i seng[emoji1]
Oj da. Ble en hektisk dag ja. Men så bra at du var der og hjalp til så godt i en slik situasjon. Og bra å høre alt går bra med niesa di [emoji170] Ikke gøy når de små skader seg.For en dag! Starta dagen hos broren min og samboeren hans. De har to barn. Mens jeg og svigerinna mi holder på å ordne oss med dusjing og frokost og amming av han minste - for å dra på shopping ++ før jeg skulle på sykehuset - får hun telefon fra min kjære bror om at størstejenta har slått panna si i løpet av leveringa i barnehagen. Det er dypt, kan vi komme og hente dem og kjøre til legevakt? Hverken bror eller svigerinne har førerkort, så jeg ble sjåfør. Jaja, vi hiver i minsten mme, kler på oss og kjører. Legen sender oss videre på sykehuset. Såret er såpass dypt at hun må legges i narkose. Pga at hun har barneastma må de være påpasselige med å overholde fastetiden.. det blir mange sultne timer å vente for treåringen.. så dagen gikk bort i venting på sykehuset og bæring av unger og jeg har passa nevøen mye sånn at foreldrene kunne være sammen med pasienten. Klokka var godt over 12 da jeg fikk i meg dagens første måltid i dag.. og bekkenløsninga har kjent bedre dager. Men alt går fint med niesa nå, det er det viktigste!
Ultralyd i dag og ctg + sjekk av blodtrykket mitt. Jenta i magen ligger på sin kurve, -11,8% ifh til gjennomsnittet per i dag. På ctg-registreringa var hun helt vill i magen, sikkert fordi jeg fikk slappa av for første gang i dag etter jeg hadde spist og sånt. Tilbake igjen om to uker, igjen for å være på den sikre siden.. og så var det bare å kjøre hjem igjen, da. Nå tror jeg at jeg skal ta den dusjen jeg ble "snytt for" i morges, og så skal jeg ta en blund fram til samboeren kommer hjem fra jobb med take-away.
Men lyspunktene da: Har fått frikort i posten nå på grunn av alle pasientreisene som jeg har søkt refusjon for. Det lå to pakker fra ebay/wish og venta på meg da jeg kom hjem. Jeg har endelig fått kjøpt meg ny blender. Nå blir det smoothielaging resten av svangerskapet [emoji106]
Ja. Men de har sjefen sin på sin side. Øverste sjefen er visst overflytta fra østlandet pga problemer der også. Hu som trekker i trådene tenker jegHerregud
Tragisk at man ikke skal kunne møte sjefene sine alene engang.. Og veldig dumt det ikke ble gjort noe med. Jeg mener.. Nå kan de jo enda fortsette å behandle folk slik.. :/
Så mye hodt daPiroger
Laks
Fiskegrateng
Taco
Grillmat
Kjøttkaker
Torsk
Skoleboller og skillingsbollerHva har dere bakt?
Hektisk dag for degFor en dag! Starta dagen hos broren min og samboeren hans. De har to barn. Mens jeg og svigerinna mi holder på å ordne oss med dusjing og frokost og amming av han minste - for å dra på shopping ++ før jeg skulle på sykehuset - får hun telefon fra min kjære bror om at størstejenta har slått panna si i løpet av leveringa i barnehagen. Det er dypt, kan vi komme og hente dem og kjøre til legevakt? Hverken bror eller svigerinne har førerkort, så jeg ble sjåfør. Jaja, vi hiver i minsten mme, kler på oss og kjører. Legen sender oss videre på sykehuset. Såret er såpass dypt at hun må legges i narkose. Pga at hun har barneastma må de være påpasselige med å overholde fastetiden.. det blir mange sultne timer å vente for treåringen.. så dagen gikk bort i venting på sykehuset og bæring av unger og jeg har passa nevøen mye sånn at foreldrene kunne være sammen med pasienten. Klokka var godt over 12 da jeg fikk i meg dagens første måltid i dag.. og bekkenløsninga har kjent bedre dager. Men alt går fint med niesa nå, det er det viktigste!
Ultralyd i dag og ctg + sjekk av blodtrykket mitt. Jenta i magen ligger på sin kurve, -11,8% ifh til gjennomsnittet per i dag. På ctg-registreringa var hun helt vill i magen, sikkert fordi jeg fikk slappa av for første gang i dag etter jeg hadde spist og sånt. Tilbake igjen om to uker, igjen for å være på den sikre siden.. og så var det bare å kjøre hjem igjen, da. Nå tror jeg at jeg skal ta den dusjen jeg ble "snytt for" i morges, og så skal jeg ta en blund fram til samboeren kommer hjem fra jobb med take-away.
Men lyspunktene da: Har fått frikort i posten nå på grunn av alle pasientreisene som jeg har søkt refusjon for. Det lå to pakker fra ebay/wish og venta på meg da jeg kom hjem. Jeg har endelig fått kjøpt meg ny blender. Nå blir det smoothielaging resten av svangerskapet [emoji106]