♡ Skravletråd JUNI ♡

Ja. Men de har sjefen sin på sin side. Øverste sjefen er visst overflytta fra østlandet pga problemer der også. Hu som trekker i trådene tenker jeg

Menmen :) Jeg er borte og fokuserer på helsa nå. Legen i morgen og be om enda mer utredning. :)
Likevel.. :/
Skulle jo vært mulig å gjøre noe...

Menmen. Godt du ikke jobber DER mer i alle fall.

For en dag! Starta dagen hos broren min og samboeren hans. De har to barn. Mens jeg og svigerinna mi holder på å ordne oss med dusjing og frokost og amming av han minste - for å dra på shopping ++ før jeg skulle på sykehuset - får hun telefon fra min kjære bror om at størstejenta har slått panna si i løpet av leveringa i barnehagen. Det er dypt, kan vi komme og hente dem og kjøre til legevakt? Hverken bror eller svigerinne har førerkort, så jeg ble sjåfør. Jaja, vi hiver i minsten mme, kler på oss og kjører. Legen sender oss videre på sykehuset. Såret er såpass dypt at hun må legges i narkose. Pga at hun har barneastma må de være påpasselige med å overholde fastetiden.. det blir mange sultne timer å vente for treåringen.. så dagen gikk bort i venting på sykehuset og bæring av unger og jeg har passa nevøen mye sånn at foreldrene kunne være sammen med pasienten. Klokka var godt over 12 da jeg fikk i meg dagens første måltid i dag.. og bekkenløsninga har kjent bedre dager. Men alt går fint med niesa nå, det er det viktigste!

Ultralyd i dag og ctg + sjekk av blodtrykket mitt. Jenta i magen ligger på sin kurve, -11,8% ifh til gjennomsnittet per i dag. På ctg-registreringa var hun helt vill i magen, sikkert fordi jeg fikk slappa av for første gang i dag etter jeg hadde spist og sånt. Tilbake igjen om to uker, igjen for å være på den sikre siden.. og så var det bare å kjøre hjem igjen, da. Nå tror jeg at jeg skal ta den dusjen jeg ble "snytt for" i morges, og så skal jeg ta en blund fram til samboeren kommer hjem fra jobb med take-away.

Men lyspunktene da: Har fått frikort i posten nå på grunn av alle pasientreisene som jeg har søkt refusjon for. Det lå to pakker fra ebay/wish og venta på meg da jeg kom hjem. Jeg har endelig fått kjøpt meg ny blender. Nå blir det smoothielaging resten av svangerskapet [emoji106]
For en dag.. Hørtes hektisk ut. Du får slappe godt av nå etterpå.

Oj da. Ble en hektisk dag ja. Men så bra at du var der og hjalp til så godt i en slik situasjon. Og bra å høre alt går bra med niesa di [emoji170] Ikke gøy når de små skader seg.

Nyt litt ro før mat du [emoji170] Kjekt med pakker da. Hadde to selv fra ebay i dag :)
Ja, det var jo litt hell i uhellet likevel [emoji106] godt for både store og små å ha meg der fikk jeg inntrykk av. Godt å føle meg litt til nytte igjen etter å ha vært sykemeldt lenge og følt meg ubrukelig [emoji6]

Likevel.. :/
Skulle jo vært mulig å gjøre noe...

Menmen. Godt du ikke jobber DER mer i alle fall.
Skulle. Men men. Nav har sett og hørt de. De tvang meg ikke tilbake for å si det slik :)

Så skal bli kjekt å gå ned i morgen da. Satser på overhyggelig tone og greier [emoji23]

Skulle. Men men. Nav har sett og hørt de. De tvang meg ikke tilbake for å si det slik :)

Så skal bli kjekt å gå ned i morgen da. Satser på overhyggelig tone og greier [emoji23]
Høres veldig kleint ut.. [emoji14]

Ja, det var jo litt hell i uhellet likevel [emoji106] godt for både store og små å ha meg der fikk jeg inntrykk av. Godt å føle meg litt til nytte igjen etter å ha vært sykemeldt lenge og følt meg ubrukelig [emoji6]
Er en veldig god følelse det ja [emoji8]

Sjekke klærne i tørketrommel. Fått tatt 3 maskinvasker nå og en tørketrommel. Blir en til tørketrommel før senga roper i dag da :)

Sjekke klærne i tørketrommel. Fått tatt 3 maskinvasker nå og en tørketrommel. Blir en til tørketrommel før senga roper i dag da :)
Effektiv. Her har jeg fått tørket ferdig klærne som jeg vasket i går, bare. Vurderer gå å brette.. Har en masse som skulle blitt vaska så. [emoji14] tenkte vaske bagen jeg skal bruke som fødebag, sånn at jeg kan begynne pakke den.

Du får rapportere om hvordan det går [emoji23] Spent på å høre.
Haha jeg også er litt spent. Men vet jo det er kun 2 av 15 som er tullinger der. Skal overleve da [emoji23] Pluss min fantastiske svigermor er der også [emoji23][emoji7]

Effektiv. Her har jeg fått tørket ferdig klærne som jeg vasket i går, bare. Vurderer gå å brette.. Har en masse som skulle blitt vaska så. [emoji14] tenkte vaske bagen jeg skal bruke som fødebag, sånn at jeg kan begynne pakke den.
Det er jo litt greit da :) Er ferdig bretta her. Men stadig noe nytt å brette syns jeg [emoji33]

Back
Topp