Får hlre hva de sierJeg har skjønt det[emoji6]
Huff, håper snart du får noe behandling for det! Vil anbefale trykkbølgebehandling, vondt og ekkelt, men effektivt[emoji106]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får hlre hva de sierJeg har skjønt det[emoji6]
Huff, håper snart du får noe behandling for det! Vil anbefale trykkbølgebehandling, vondt og ekkelt, men effektivt[emoji106]
Slapp av duJeg skulle egentlig brette klærne i trommelen. Satte visst kun på en maskin med putetrekk, bager og gardiner. Jaja.. Får tømme senere. Nå gidder jeg ikke reise meg igjen så..
Tenker langt fram også duGreit å ikke la dem få vite det i form av "det blir ikke noe av" liksom. DE er nemlig happy snappy med å få besøke bestemor, overnatte hos beten og toppe det hele med en dag i hunderfossen.
JEG hadde tenkt å ta Dyreparken i år, yngstemor gratis, for neste år skal korpset på tur til Danmark så da hadde jeg tenkt at vi diltet etter og tok ferien i Danmark og Legoland og Løveparken. Men, kanskje ikke, for det spørs om vi får ferie om passer med det da. Året etter det igjen er yngstemor passert 3 å da må hun og ha billett uansett hvor vi skal.
Får hlre hva de sier
En del innlegg som mangler gittSom jeg akkuirat skrev i tråden for i dag
Vis vedlegget 227561
Og vi er ajour i denne tråden tom torsdag allerede
Ohh drit fine !!Vis vedlegget 227564vurderer å kjøpe til kb
Er nok det men jaggu er jeg utålmodigEr nok lurt.
Pris?Vis vedlegget 227564vurderer å kjøpe til kb
Å på halv prisOhh drit fine !!
Hvor ?Å på halv pris![]()
7,7pr minutt siste ti minuttene. Det er for sakte til å klare det.Tror det er dårlig
På zalandoHvor ?
Tenker langt fram også du
Det er det nok7,7pr minutt siste ti minuttene. Det er for sakte til å klare det.
Dere må nok finne på noe annetJA, jeg tenker langt frem.
I tillegg til at jeg er DRITTLEI av ferie som er "to uker ho svigermor med dagebeøk hos vigerfar, og en dag hunderfossen" Det gjorde vi nemlig i fjor. Og året før.
Jobb herSkal i morra? Her har akkurat besøket godt
Mhm da blir innspurt igjen da puuuh . Om man gjør det da7,7pr minutt siste ti minuttene. Det er for sakte til å klare det.