♡ Skravletråd JUNI ♡

Hahaha men trenger søvn. Jobb i morgen [emoji85] sovna nesten i dag. Spesielt når frelsesarmeen var der. Når de synger blir jeg veeeeldig søvnig [emoji85]
Er de så kjedelige? [emoji14]
Kan sove senere [emoji16][emoji16]

Takk :D Flytta 8 ganger etter vi ble sammen [emoji23][emoji85] mye det. Menmen. Vi betaler jo ned på vårt i det minste :)
Så pass ja! Da er det nok godt å kunne holde seg rolig og i alle fall planlegge å ikke måtte flytte så mange flere ganger. 8 ganger i samme område eller har dere forflyttet dere i landet også? :)

Null skravling? [emoji33][emoji33] Men gu så herlig!!! [emoji7]
Vel. Om jeg anser meg som sengeliggende i morgen, så kjeder jeg meg garantert nok til å plukke frem forum [emoji14]

Er de så kjedelige? [emoji14]
Kan sove senere [emoji16][emoji16]
Jeg syns det. Men det er ikke for meg de synger og har andakt så [emoji14] Jeg sitter litt bortgjemt og strikker imens da [emoji23]

Den gjør det. I forhold til bøkene. Men jeg elsker drager [emoji7] så jeg ville jo vite hva som skjedde videre. Dermed kjøpte jeg bøkene siden det aldri ble mer [emoji39]
Jau, men har ikke lest bøkene jeg da. Så litt teit når du får den følelsen når du faktisk kun ser filmen. Glad i drager jeg og, men må nesten like resten og [emoji14]

Så pass ja! Da er det nok godt å kunne holde seg rolig og i alle fall planlegge å ikke måtte flytte så mange flere ganger. 8 ganger i samme område eller har dere forflyttet dere i landet også? :)
Samme område ca. 1 mil mellom ett par ganger. Men bare frem og tilbake mellom samme to plassene da. [emoji14]

Jau, men har ikke lest bøkene jeg da. Så litt teit når du får den følelsen når du faktisk kun ser filmen. Glad i drager jeg og, men må nesten like resten og [emoji14]
Haha joda. Men håpet var vel dek skulle ta seg opp i de neste. Er jo ca da alt begynner egentlig [emoji14]

Back
Topp