♡ Skravletråd JUNI ♡

Ikke skravlingen somgjør meg heller sliten, jeg bare merker at jeg dveler ved avisene heller enn å skravle i kveld.
Jeg føler jeg glor på tlf bare. Svarer såvidt.. Skal se serier nå. Trenger avkobling.. Så blir neppe noe superaktiv her inne.

Hahah, stakkars mannen! Den satt vel langt inne vil jeg tro. De vil jo så gjerne, men noen ganger begrenser det seg selv litt..
Ja. Men orker ikke flytte mer for å flytte enda mer. Skal vi flytte. Blir det til den endelige plassen. Driver å prøver å spare opp egenkapital nå da for fullt. :)

Hm. Eragon.. Jeg følte konseptet var bra, men.. Usikker på om det var noe feil med den jeg så..? Føltes ut som om det plutselig hoppet over noen kapittel inni der i alle fall.
Den gjør det. I forhold til bøkene. Men jeg elsker drager [emoji7] så jeg ville jo vite hva som skjedde videre. Dermed kjøpte jeg bøkene siden det aldri ble mer [emoji39]

Ja. Men orker ikke flytte mer for å flytte enda mer. Skal vi flytte. Blir det til den endelige plassen. Driver å prøver å spare opp egenkapital nå da for fullt. :)
Det er forståelig. Er slitsomt å flytte så mye på alt. :) Håper dere lykkes med sparinga og finner dere et drømmehus etterhvert :)

Det er forståelig. Er slitsomt å flytte så mye på alt. :) Håper dere lykkes med sparinga og finner dere et drømmehus etterhvert :)
Takk :D Flytta 8 ganger etter vi ble sammen [emoji23][emoji85] mye det. Menmen. Vi betaler jo ned på vårt i det minste :)

Back
Topp