Roøig tempe her nå
Ja, det er litt rolig, derav at det kan enten bli at vi ikke klarer det eller krampe. Eller det kan gå om det kravles nok andre steder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Roøig tempe her nå
Åhhh HerligWooh. Mannen har lovet å vaske og rydde i morgen. Og jeg har sagt at jeg antagelig må ha hviledag. Så.. I morgen skal jeg sove til... Overimorgen. Hurra!
Orker ikke jeg hvertfallSliten jeg og. Ikke pga skravlingen dog.
Men tviler på jeg klarer noe superspurt i kveld i alle fall..
Satser på det sisteJa, det er litt rolig, derav at det kan enten bli at vi ikke klarer det eller krampe. Eller det kan gå om det kravles nok andre steder
Vi satser på det går og helst uten krampeJa, det er litt rolig, derav at det kan enten bli at vi ikke klarer det eller krampe. Eller det kan gå om det kravles nok andre steder
Hm. [emoji85] Da synes jeg de skulle hatt med seg kaker.Også uanmeldt begge
2 kvelder på rad er voldsomtOrker ikke jeg hvertfall
Sliten her også
Det er det2 kvelder på rad er voldsomt![]()
Haha ene var svigermor og hun er i grunn fast inventar og ikke besøkHm. [emoji85] Da synes jeg de skulle hatt med seg kaker.
Det er bra da!Vis vedlegget 227492
Siste ti minytter kom det 118 innlegg, det er jo bra brukbar fart da.
(og denne tråden er ajour for morgendagen og nesten onsdag også.)
Så nei takkDet er det
Yayy vi er gode !!Snart 8000 svar i denne tråden! Så Kult!!
He he jaSå nei takk
Vi er god på skravlingSnart 8000 svar i denne tråden! Så Kult!!
Hm. Eragon.. Jeg følte konseptet var bra, men.. Usikker på om det var noe feil med den jeg så..? Føltes ut som om det plutselig hoppet over noen kapittel inni der i alle fall.Tara Reid er ikke en god skuespiller gitt. Eller han der gamle Beverly hills 90210 skuespilleren.
Tragisk når sånne crappy filmer får gå så lenge, men Eragon som er basert på en triologi, er fremdeles kun laga 1 av og det kommer aldri mer noe annet av den heller. Og den var kjekk. Hallo? Drage med ! [emoji7]
Hahaha men trenger søvn. Jobb i morgen [emoji85] sovna nesten i dag. Spesielt når frelsesarmeen var der. Når de synger blir jeg veeeeldig søvnig [emoji85]Du får sitte her innpå istedet da [emoji23]
Men vi får sjå ...jeg klarer vel neppe la være uansettHe he ja
Null skravling? [emoji33][emoji33] Men gu så herlig!!! [emoji7]Wooh. Mannen har lovet å vaske og rydde i morgen. Og jeg har sagt at jeg antagelig må ha hviledag. Så.. I morgen skal jeg sove til... Overimorgen. Hurra!
Er din svigermor fast inventar i huset?Haha ene var svigermor og hun er i grunn fast inventar og ikke besøk