♡ Skravletråd JUNI ♡

God kveld[emoji2]
endelig snuppa i seng og jeg kan slappe av litt[emoji4] før jeg må rydde stua, leker utover alt[emoji28]
Har dere hatt en fin dag?

Håper dere fikk dagen til å gå[emoji2]
Gjorde jo det.

I stedet for å vente på eldre som skulle komme ca 1530 hentet vi ham 14. Som du vel kommer til forklaringen på snart

God kveld[emoji2]
endelig snuppa i seng og jeg kan slappe av litt[emoji4] før jeg må rydde stua, leker utover alt[emoji28]
Har dere hatt en fin dag?
God kveld!
Gøy å rydde leker gitt [emoji14] aff. Det gleder jeg meg IKKE til. Ble litt fornærmet over at sjuåringen glemte rydde tegnesakene sine i går, og stakk på skoletur i dag sånn at jeg måtte ta det [emoji14]

Dagen her har vært fin den. Slitsom, bare. Hva med deg?

God kveld!
Gøy å rydde leker gitt [emoji14] aff. Det gleder jeg meg IKKE til. Ble litt fornærmet over at sjuåringen glemte rydde tegnesakene sine i går, og stakk på skoletur i dag sånn at jeg måtte ta det [emoji14]

Dagen her har vært fin den. Slitsom, bare. Hva med deg?

Kjempe! På topp fem over ting jeg liker[emoji14]
Vært en helt grei dag, merkes at snuppa ikke har kommet seg ut[emoji15] vært tordenvær så har holdt oss inne, til hennes store frustrasjon[emoji85]

Det var liksom noe beroligende ved å vugge på vugga... Sittet slik i snart en time [emoji85]
69ef89cccc3d6dfe2581f9e98659c46e.jpg

Kjempe! På topp fem over ting jeg liker[emoji14]
Vært en helt grei dag, merkes at snuppa ikke har kommet seg ut[emoji15] vært tordenvær så har holdt oss inne, til hennes store frustrasjon[emoji85]
Ææ, kjedelig å bli 'innelåst' når man helst ikke vil det..

Ææ, kjedelig å bli 'innelåst' når man helst ikke vil det..

Det stemmer, og hu elsker og være ute[emoji4] så håper snart vi er ferdig med dritt vær og at sommeren kommer så vi kan være ute hele tiden[emoji16] ønsketenkning.

Back
Topp