>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Det var dyrt nok ja [emoji23][emoji23][emoji33]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var dyrt nok ja [emoji23][emoji23][emoji33]
Går bra her ogsåGod ettermiddag[emoji1] går fint her!
Med deg da?[emoji2]
Veldig godt!!Oi! Så veldig god ut.![]()
Og en kjole som ikke vil brukes så mye så tror ikke . På 50% eller mer jaDet var dyrt nok ja [emoji23][emoji23][emoji33]
Så bra! Morsomt å prøve noe nytt, er for lett å kjøre seg fast i noen middagsretter, og så blir det litt lite variasjon...Veldig godt!!![]()
Åhh kjekt med så gode tilbud2 ammebher og en vanlig bh (.. På 50-70%! Sjeldent jeg har sett bher i min str på tilbud..). To bodyer i str 56, 4 strømpebukser i samme str, bukse til vesla, strømpebukse til meg ooooog en bikini til meg selv. Sjokkerende nok, måtte den opp til 80F..! Jeg er vant til å kjøpe 70F/G..
Vannete i kroppen..
Er ei gammel, helt vanlig vugge. L brukte den som liten.
![]()
Helt santSå bra! Morsomt å prøve noe nytt, er for lett å kjøre seg fast i noen middagsretter, og så blir det litt lite variasjon...![]()
Helt santOg en kjole som ikke vil brukes så mye så tror ikke . På 50% eller mer ja
Hehe MhmShit...
Sant detIkke aøt man kan huske
Så bare klok jegDu er gal!!! Eller klok!! Mest klok![]()
Vil tro detJupp fa blir hun nok glad
Klippe gress og lukrHva skulle du?[emoji1]
Men fortsatt veldig lyst påHelt sant![]()
Åhh filme daÅ fytt h***.
Det hagler noen av de største haglene jeg noe gang har sett
Ja, så på lappen min fra Lindex.. "å betale: 621,-. Fratrukkede rabatter: 579,-".Åhh kjekt med så gode tilbudkoselig med vugge som går i arv
I juni..?Å fytt h***.
Kult!!!! Lyn og torden også??Å fytt h***.
[emoji6] [emoji6]Så bare klok jeg![]()