Jupp det er detJulegaver du snakker om?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp det er detJulegaver du snakker om?
Har ikke fått begynt på den enda, jeg..Jupp det er det
Så koseligBle overraska med babyshower av venninner, mamma, søster og svigerinne i dag [emoji173] gøy!
Takk! [emoji3]Så fint kjøkken du har![emoji1]
Så utrolig koseligBle overraska med babyshower av venninner, mamma, søster og svigerinne i dag [emoji173] gøy!
[emoji23][emoji23][emoji23] kjenner igjen den [emoji6]Ikke som jeg husket på når jeg gikk inn [emoji14]
Kom på ting etterhvert..
Føler meg ikke så flink på det jeg heller.. Menmen. Prøver i alle fall.Jeg er ikke flink til å lage tråder helt ute av det blå ihvertfall [emoji54]
Åååå så koselig! Fant dem på noe gøy for deg??Ble overraska med babyshower av venninner, mamma, søster og svigerinne i dag [emoji173] gøy!
Ikke sant.. Usikker på hva som er i byen her nå altså. Var kun svømmebasseng før, men tror de har ordnet med i alle fall et barnebasseng og terapibasseng..? Usikker.Basseng er deilig det[emoji1] men liker best badeland med ulike basseng, boblebad, sklier, fossefall osv[emoji1]
Jepp. Jeg klarte ikke la være å gjøre noe, jeg.Må vel gjøres det også[emoji4]
Vel. Nå har jeg gjort masse, og synes jeg kan velfortjent ta en pause.Åh så kjedelig! Og nå syns jeg den mannen din kan gi deg beskjed om å bare sitte pent i sofaen [emoji54]
Ble overraska med babyshower av venninner, mamma, søster og svigerinne i dag [emoji173] gøy!
Skjønner ikke de jeg heller...Alle tråder, skjønner ikke de pilene og tallet i midten
Lagt sammen klær
Vasket litt mer klær
Ble det lekeland på dere?Jeg tror vi skal ta med lille på lekeland. Se om hun liker det.
Aldri skjønt dem neiSkjønner ikke de jeg heller...
Mannen har tømmt kjøleskap og fryser hanFlink du et da[emoji2]
Her har mannen tatt en del klær i dag mens jeg har vært borte[emoji4] Snille mannen min[emoji7]
Det har ikke illeGod morgen
30 sider skravlet i går kveld ser jeg