Synes jeg også. Trodde jeg var det i går. Så i dag hoster jeg. Snakker rartÅh, så mye på en gang![]()
God bedring! Nå synes jeg du kan få bli frisk snart.
Og er sliten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes jeg også. Trodde jeg var det i går. Så i dag hoster jeg. Snakker rartÅh, så mye på en gang![]()
God bedring! Nå synes jeg du kan få bli frisk snart.
Det hadde vært stas![]()
Mange fine sommerklær til lillegutt, skal snart få tatt bildeOooh, noe spennende der?
Mange fine sommerklær til lillegutt, skal snart få tatt bilde![]()
Ja men får ikke barn som soverSå kjedelig da[emoji20]
Joda godt detSalt er absolutt best[emoji1]
Ikke rart du er sliten ❤ Tar på når man i tillegg har annet som bare må gjøres..Synes jeg også. Trodde jeg var det i går. Så i dag hoster jeg. Snakker rart
Og er sliten
Ikke heltJa, tre barn er ikke noe hvilehjem[emoji12]
Åh, det høres så koselig ut!Vi drar i badeland, og kanskje en tur på kino[emoji1]
Muligens Men bare tenkte på det er noe for små også.Haha, litt tidlig kanskje[emoji23]
Tja altså den blir også kategorisert som action og drama.Er det vold eller noe ekkelt i den? Takker dårlig slikt jeg altså
Ja men får ikke barn som sover![]()
Prøver å rette feil men ikke alltids de blir oppdaget før etter innlegget er postet daHar dere lagt merke til at i denne tråden er det vanvittig mye tasteskrivefeil?? Skriver man så fort man kan her uten å rette feil? Ble man ikke prøve å treffe de riktig tastene? Bare undres...![]()
Ikke helt
De må liksom ha et minimum av omsorg. Og mat.
Åh, det høres så koselig ut!
Så bra! Prøvde når alle tydeligvis hadde lagt seg så våkner langt bakWoho. Tror jeg klarte hente meg inn greit nå. Fikk litt dårlig samvittighet for å plutselig bli borte [emoji23]
Muligens Men bare tenkte på det er noe for små også.
Kan våkne litt enda ja,men blitt bedreSliter storebror også?[emoji20]
Var da ikke sånn du skulle gjøre detVåkna tidlig idag å. Men denne gangen var det bare meg[emoji23]
Alle tråder, skjønner ikke de pilene og tallet i midtenAbb tråder?
Men jeg har ikke falt for denne og kommer neppe til å bruke den om det blir bv appen