Jeg fikk overtalt mannen til denne idag http://www.tv2.no/a/8097191/ eller en lignende versjon for jeg og oppskrifter er ikke herlig venner [emoji6]I grunn lyst på biff i dag
Må bare ut å kjøpe kalkunbacon, vin og løk [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk overtalt mannen til denne idag http://www.tv2.no/a/8097191/ eller en lignende versjon for jeg og oppskrifter er ikke herlig venner [emoji6]I grunn lyst på biff i dag
Autocorret som endree mye herHar dere lagt merke til at i denne tråden er det vanvittig mye tasteskrivefeil?? Skriver man så fort man kan her uten å rette feil? Ble man ikke prøve å treffe de riktig tastene? Bare undres...![]()
God morgenGod morgen . Lit av en natt.
God helgGod morgen og god helg![]()
Lykke til i dagGod morgen alle sammen [emoji4] [emoji4] opp og hopp og ut på cup i regnværet. Sette blir jo skikkelig gøy!! [emoji23] [emoji23]
Så deilig [emoji4]Sånn. God morgen! Endelig fått sovet skikkelig
Tross sol og varme trøsket inn på soverommet.![]()
Hvilket teater da?God morgen[emoji2]
Planer for dagen?
Jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg skal bli med på uteteater i regnet eller ikke[emoji85]
Fotballcup heeGod morgen og god helg jenter ❤ Skal prøve å være litt mer på i dag. Dagen i går var ikke så god.
Planer for helgen?![]()
Ja syns det jeg også [emoji7] gleder meg til det blir varmere og han er friskSå mye søte klær[emoji7]
God formiddag [emoji4]God morgen damer!
Ja er nettopp det, føler jeg ikke alltid er her i gunstig tidspunktEr jo avhengig at noen andre er her også[emoji12] ellers blir det bare 5 innlegg[emoji31]
Så effektiv du er faSånn, det var 100 innlegg i en fei[emoji1]
Nå går jeg i dusjen![emoji1]
Hmmm så hun vil ha en juli topp 100 [emoji6]Jøss, det er Tamara som ligger på første plass på topp100-listen, det pleier hun ikke![]()
Så mye fintNye klærne til lillegutt [emoji7]![]()
![]()
Det gjør deJa de liker å skravle her inne![]()
Godt det er litt bedreNå er jeg mest trøtt og sliten . OJ muligens litt bedre
Martini astiOohh hvilken ?
Hehe, samme her men glad i å prøve nye ting og iallefall hvis jeg klarer det!Haha, ser den.
Tror ikke noen bør overlate noe snekring til meg altså, for å si det sånn.. Maling og vasking etterpå er mer min greie [emoji28]
Og herlig!!
Her har vi egentlig knapt 2 soverom nå, ettersom vi kun leier 1 etg.
Men, 3 rom oppe. Tenker det etterhvert blir.. Å slå ned veggen på soverommet nede til fordel for større bad. En liten bod oppe, og to soverom. 3 soverom holder nok, antar jeg. Selv om jeg klarer overtale sambo til en nr 3. (da kan h*n få dele med T. Pluss at L flytter jo antagelig ut om 10-12 år..)
Ja, bare synd lillegutt er syk og det er kjølig herSå mye fint