Imponerende! Hjelper vel at flere var her samtidig, føler jeg er uheldig der sånn sett nåSånn, det var 100 innlegg i en fei[emoji1]
Nå går jeg i dusjen![emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Imponerende! Hjelper vel at flere var her samtidig, føler jeg er uheldig der sånn sett nåSånn, det var 100 innlegg i en fei[emoji1]
Nå går jeg i dusjen![emoji1]
Er akkurat det..Det straffer seg jo etterpå[emoji13]
Men vanskelig å hvile når man er vant til å stå på[emoji4]
Det er jo bare et steinkast [emoji28] neida de vil vel helst holde seg her i regionen. [emoji6]Helt bort til Nordland? [emoji23]
Glemte svare deg og.. Senga blir grå![]()
Veldig!Deilig å ha bestemt seg![emoji1] snille svigerforeldre da!
Ja de liker å skravle her inneGod morgen
30 sider skravlet i går kveld ser jeg
Haha, ja blir detOi, det blir jo mange timer søvn til å være deg[emoji1]
Hvordan er formen i dag?Huff høy feber igjen her
Huff, at de ikke skjønner når de skal soveFryktelig slitsomt. Her våknet frøkna 8 ganger
Hehe beste i dette tilfelleDet er jo ooog et alternativ [emoji14]
Nå er jeg mest trøtt og sliten . OJ muligens litt bedreHvordan er formen i dag?
Jupp, mangler bare settet de ble utsolgt av.Åhh så mye finth&m er genialt
![]()
Hehe ja hadde vært noeHuff, at de ikke skjønner når de skal sove![]()
Høres ut som en fin kveld
Akkurat nå sitter jeg på verandaen under tak og med teppe og nyter lyden av regn og lukten av syrin![]()
Er du helt fersk på forumet? Kjente ikke igjen nicket ditt. Velkommen skal du være. Så koselig med nye "ansikter "![]()
Hehr åhhh men herlig med gode lårJupp, mangler bare settet de ble utsolgt av.
Mannen mener lillegutt har tykkere lår enn det han har da, han trodde chinos shortsen ville bli stram og den passer heller perfekt![]()
Ja vinKoser dere med noe snop på fredagskvelden ?
Oohh hvilken ?Ja vin![]()
Mhm, om du får lært dine så si ifra hvordanHehe ja hadde vært noe
Merker ikke forskjell på natten uansett hvor kort eller lenge hun har sovet . Sover hun lenger enn 1,5t holder hun det gående til langt på kveld
God morgen
30 sider skravlet i går kveld ser jeg
Hehe heller tvilsomt men skal huske detMhm, om du får lært dine så si ifra hvordan![]()