♡ Skravletråd JUNI ♡

Oldemor til ungene 90år
Ååh.. Du får heller sende henne en hilsen, og besøke henne når dere er blitt friske..? Litt kjipt å stå over, men er ingen som takker dere for å presse dere til å møte opp syke i selskap :(

Nå blir det Netflix på senga resten av kvelden! Noen som har sett serien 'van helsing' ? Er den bra? [emoji4]
Høres herlig ut. Her blir det Criminal minds. Jeg må bare orke hente meg litt brus først. Helt gåen egentlig [emoji14]
Ikke sett van helsing serien selv. :)

Ååh.. Du får heller sende henne en hilsen, og besøke henne når dere er blitt friske..? Litt kjipt å stå over, men er ingen som takker dere for å presse dere til å møte opp syke i selskap :(
Åhh nei . Er vi syke så dropper vi. Er leid lokale etc . Men sykdom styrer man ikke

Åhh nei . Er vi syke så dropper vi. Er leid lokale etc . Men sykdom styrer man ikke
Nei, dessverre. Skulle i blant eksistert en knapp for å utsette det i alle fall. [emoji85] I blant passer det bare veldig dårlig..!

Dem er veldig aktive. Men jeg er glad jeg satte ned foten på en aktivitet på hver.
Det er jo veldig gøy, men jeg vil dem skal ha fritid også.
Mine får ha inntil to, men de er yngre så der er ikke så omfattende. (ja. Altså. De yngste har ikke. Og før skolealder bare en)

Eldste har forball som jeg vil han skal holde på så lenge han vil for han er ellers lite fysisk aktiv.
Og korpset som jeg tror blir hans greie sånn egentlig

Høres herlig ut. Her blir det Criminal minds. Jeg må bare orke hente meg litt brus først. Helt gåen egentlig [emoji14]
Ikke sett van helsing serien selv. :)
Jeg sendte samboeren på kjøkkenet for å hente Farris nettopp [emoji28] han måtte bare støvsuge soverommet først [emoji28] den mannen finner på så mye rart.. han har starta å rive bordkledningen av huset i dag, og bytter dermed vindu og verandadør på soverommet. Han er ikke ferdig med det enda så jeg bare kosta alt støvet i en haug og tenkte jeg skulle vaske ordentlig når han er ferdig i morra - men neiida, måtte støvsuge litt da [emoji28]

Fyrer opp pc så får vi se om jeg kna regne litt :-)

Fyrer opp pc så får vi se om jeg kna regne litt :-)

Koser dere med noe snop på fredagskvelden ?
Må vel innrømme det ja [emoji85]
Hentet frem både brus og sjokolade.. Og ostepop.
Enn du? Noe godt i skåla?

Jeg sendte samboeren på kjøkkenet for å hente Farris nettopp [emoji28] han måtte bare støvsuge soverommet først [emoji28] den mannen finner på så mye rart.. han har starta å rive bordkledningen av huset i dag, og bytter dermed vindu og verandadør på soverommet. Han er ikke ferdig med det enda så jeg bare kosta alt støvet i en haug og tenkte jeg skulle vaske ordentlig når han er ferdig i morra - men neiida, måtte støvsuge litt da [emoji28]
Haha. Litt sånn.. Når man begynner på noe, så ser man alt annet som skal gjøres også..?
Eller er han bare ivrig på å bli ferdig med det?

Jeg har aldri sett noe av den jeg[emoji85]
Vet du, det burde du unne deg. Det er en skikkelig flott serie. Alle episodene ligger på NRK.no

Dagens klipp fikk meg forøvrig til å danse rundt i stua av glede.
Greit at jeg er litt ekstra emosjonell om dagen, men de får virkelig folk til å føle alle følelsene :Heartred
(Snakker om skam for de som måtte lure)

Last edited:
Back
Topp