♡ Skravletråd JUNI ♡

Regner med det [emoji14]
Nei, blir jo en stund til uansett. Og regner egentlig med at mestparten blir gjort av oss..
Brodern kan gjøre det elektriske, hvis han bor her litt (om et år eller to, er han vel ferdig automatiker), og stepappa er god på bygg. Er mest estetiske ting, og å bytte vindu [emoji14]

Grått ER fint. Og nøytralt. Ville bare ha noe annet enn trefarget..
Det er veldig gøy å få til ting selv også da! Jeg hjelper jo til så godt jeg kan selv om snekkeren "må" gjøre de tingene som vises godt, ellers får han ikke ro i sjela stakkar. Mistenker at jeg bare får gjøre sånne ting som han ikke liker å gjøre selv. Isolere og sånt [emoji28]

Var det vi tenkte med barnerommet også. Nå er det en del rosa ting innpå der, men alt kan flyttes over til det andre soverommet hvis/når hun skal bytte rom til det som er litt større. Og da har vi et nøytralt rom til gjesterom/rom til ny baby [emoji16]

Haha, da forstår jeg[emoji23] det er nok stas for henne!
Det tror jeg! Hun har ønsket seg barnebarn leeeenge. Samboer (hennes førstefødte) er jo 34 nå, når han får barn. Til sammenligning, var jeg såvidt 17.
Så.... Hm.. Hun skulle fått jenter i stedet [emoji28][emoji28]

Så deilig med en god natts søvn[emoji1] planer idag?
Vel. Skal prøve stå opp i første omgang [emoji28]
Må vel prøve få vasket et rom i huset. Kanskje brødrene orker tømme det....
Også skal L i bursdag. Usikker på om vi skal ta tacoen før, under eller etter...

Får jeg 6 så priser jeg meg lykkelig :p
Klarer overleve lenge på 4 egentlig. Faktisk.. Men kroppen foretrekker mer. Greit å lade opp mens jeg kan og, blir sikkert mindre soving når lille T kommer [emoji173]️

Det er veldig gøy å få til ting selv også da! Jeg hjelper jo til så godt jeg kan selv om snekkeren "må" gjøre de tingene som vises godt, ellers får han ikke ro i sjela stakkar. Mistenker at jeg bare får gjøre sånne ting som han ikke liker å gjøre selv. Isolere og sånt [emoji28]

Var det vi tenkte med barnerommet også. Nå er det en del rosa ting innpå der, men alt kan flyttes over til det andre soverommet hvis/når hun skal bytte rom til det som er litt større. Og da har vi et nøytralt rom til gjesterom/rom til ny baby [emoji16]
Haha, ser den.
Tror ikke noen bør overlate noe snekring til meg altså, for å si det sånn.. Maling og vasking etterpå er mer min greie [emoji28]

Og herlig!!
Her har vi egentlig knapt 2 soverom nå, ettersom vi kun leier 1 etg.
Men, 3 rom oppe. Tenker det etterhvert blir.. Å slå ned veggen på soverommet nede til fordel for større bad. En liten bod oppe, og to soverom. 3 soverom holder nok, antar jeg. Selv om jeg klarer overtale sambo til en nr 3. (da kan h*n få dele med T. Pluss at L flytter jo antagelig ut om 10-12 år..)

Back
Topp