♡ Skravletråd JUNI ♡

Litt smålei meg. I morgen er det den store utedansen [emoji324] Skikkelig gøy og det er meldt sol. Eneste som kan barnevakt er dessverre svigermor. Og hu ville gjerne det, MEN mannen hennes orka ikke det denne helga da.

Så da må evnt kun en av oss gå. Jeg har gleda meg masse, men alle jeg går med hvert år er enten reist bort, gravide eller nyopererte... Så dermed få jeg kan gå med alene. Mannen kjenner alle da. For han er veldig sosial. Han mener jeg skal gå alene, jeg sier at jeg vil ikke det. Jeg ville vi to skulle gå. Da hadde jeg jo kjentfolk med meg pluss han.

Så nå har jeg sagt at han kan fint gå alene og kose seg han, med tårer i øya selvsagt da. For jeg så frem til dette.

Men jeg får kose meg hjemme med disney og kos med barna heller da. Får jo gå på det som er på dagtid da som familie. Tror ikke mannen har bestemt seg for hva han vil nå da.
så utrolig kjedelig, kunne ikke svigermor tatt jentene alene?

Haha, ja. Jeg blir sikkert å få noia for dører snart og.
Har noia for skyvedører etter en skikkelig kjipt greier med en skyvedør på en bil. Rart hvor hardt noen sånne kjipe opplevelser setter seg
Aha det forklarer en del, men de skjønner jeg kan være skumle, hatt fingrene mine i en bildør og husker det med skrekk, huff.

Men melk øker jo slimproduksjonen, så å prøve å unngå det i noen dager er vel ikke såå farlig?? Jeg droppet iallefall det hvis de var veldig tette...
Han begynte for en uke siden så over en uke med annen drikke også har han ikke spist som vanlig, noe som jo er vanlig når man ikke føler seg helt bra.
Melk skal jo uansett være hovednæring til de er 1 år og mange som ikke har kommet veldig langt med fast føde når de er 8 mnd

En fin kombo av Brille på TV (opptak), spise baconkrisp og innleggelse av aksjer[emoji23]
Hva med deg? [emoji4]
Høres ut som en fin kveld :)

Akkurat nå sitter jeg på verandaen under tak og med teppe og nyter lyden av regn og lukten av syrin :)

Er du helt fersk på forumet? Kjente ikke igjen nicket ditt. Velkommen skal du være. Så koselig med nye "ansikter " :)

Han begynte for en uke siden så over en uke med annen drikke også har han ikke spist som vanlig, noe som jo er vanlig når man ikke føler seg helt bra.
Melk skal jo uansett være hovednæring til de er 1 år og mange som ikke har kommet veldig langt med fast føde når de er 8 mnd
Joda, vet det, men kanskje det hadde hjulpet bare med litt mindre. Men nå funker jo ventoline, så da er det ikke sikkert det blir noe problem.

Alle inn på leke lekeunderforumet å leke litt? Dra opp i legg så vi kanskje når dagens mål? Jeg stikker dit iallefall

En annen kveld, mannen har allerede lagt seg og jeg rusler etter, trøtt og hodepine

Skravle-leker dere 1700 innlegg på en time er jeg mektig imponert, farta har lagt på under ti innlegg totalt på hele forumet, mye nede på 5-6, pr minutt i kveld.

Men vi har under 1000 i "etterslep" for å komme ajour med 17266 i denne tråden på 30 dager da.

Det var vel mplet ditt Musemor? at vi skulle ha mindre etterslep enn i går, og i går var det ca tusen

Back
Topp