Lagt meg nåDere driver med i kveld da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lagt meg nåDere driver med i kveld da?
Alle monner drar som det heter [emoji6]Stemmer det.
Ikke så veldig mye mindre, men det går den rette veien![]()
Godt er detStemmer det.
Ikke så veldig mye mindre, men det går den rette veien![]()
Må det!!Eller hva tror dere?
Huff du må høre godt etter kroppen din nå <3Åh, så sliten.. Sovet litt lite i natt, styret med litt vasking igjen.. Ivrig på å bli ferdig, men bør snart innse at jeg ikke kan gi i nærheten av 100%
Huff god bedring til OJHuff høy feber igjen her
Dette klarer vi
Det er i begynnelsen av måneden grunnlaget for mange innlegg legges.Eller hva tror dere?
Oooo det må jeg få sett, vel når jeg får tidI dag kommer ny sesong av Orange is the new black!! [emoji16][emoji1360]
Jeg vil også ha sol, men får ikke slappet av sånn i sola på noen år daSitter liksågreit ute og stikker sol nå mens jeg henger på forum.
(Og tester funksjon i beta-appen..)
---
Vis vedlegget 227169
Jeg prøver, lillegutt sleit med å finne søvnen og kan jo ikke være her inne med beta app så måtte vente, men nå sover han godt!Tempo er for lavt, når slett ikke de 6000 i dag.
Sett statusen?
Tempo er ca 5 innlegg i minuttet. Det tar drøyt 9 timer å komme til 6000 i dag i den farta. Det er tre timer til midtnatt...
Tusen takkHuff god bedring til OJ![]()
Ja desverre :/ takkOi, er han syk
Masse god bedring
Godt han sover nåJeg prøver, lillegutt sleit med å finne søvnen og kan jo ikke være her inne med beta app så måtte vente, men nå sover han godt!![]()
Stakkars.Ja desverre :/ takk![]()
Feber . Lite matlyst . Renner av nesenStakkars.
Hva er galt?
Hva ble det?Mannen kom hjem, så på meg sittende utslitt i sofaen.
Han ser på meg og sier "du ser sliten ut, te eller rødvin?"
Det kan nok stemme ja.Det er i begynnelsen av måneden grunnlaget for mange innlegg legges.
Når denne utfordringen kom var vi noen dager ute i måneden.
Tror man vil klare det, men trenger et par dager på å omstille seg og "samle troppene"
Jeg har funnet dere og slapper av i sofaen, mangler litt oppvask også må jeg opp å be snart da, men først dereGod kveld alleda har jeg funnet sofaen etter en travel ettermiddag på jobb
sjokkis og Brooklyn 99
skjer hos dere da?
RødvinHva ble det?![]()