Åh ja det bruker ojGikk bra, heldigvis var hun enig i at han behøver noe medisin, heldigvis lav crp (15) så slipper antibiotika men skal hente ut ventoline snart![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh ja det bruker ojGikk bra, heldigvis var hun enig i at han behøver noe medisin, heldigvis lav crp (15) så slipper antibiotika men skal hente ut ventoline snart![]()
Fint vær ?Samboeren skal grille! Jeg slår til med ovnsbakte grønnsaker som tilbehør [emoji108]
Ja enkelt og godt. Tusen takkSyntes ikke det hørtes så dumt ut! Utrolig glad i både pizzasnurrer og omelett selv. Spesielt omelett med potet, skinke og annet godt inni, NAM!
God bedring til den lille syke
Ja, her i Trøndelag er det strålende sol og 26 grader i solveggen [emoji3]Fint vær ?
Åhhh her regner det :/Ja, her i Trøndelag er det strålende sol og 26 grader i solveggen [emoji3]
Ja, det er jo veldig mye aktivitet som kreves. Og nå er det jo en tid hvor mange reiser og har fullt opplegg utenom. Blir spennende!Jeg vet ikke helt, jeg kommer og går litt i skravletråden alt ettersom hva som skjer i livet. Tror egentlig jeg har ganske mye stress i noen uker fremover, så litt usikker på hvor mye aktivitet jeg blir å bidra med gitt..
Æsj da, altfor tidlig!Men han skulle jo på jobb, så jeg måtte jo stå opp[emoji29]
Mulig, vel ja kanskje om alle hjelper til og drar andre med hitHva tenker dere i forhold til utfordringen? Er det mulig? Det må skravles utrolig mye i juni!![]()
Gratinert spaghetti med salat, utrolig lett med andre ordMiddag i dag?
Ja er vanlig blandt de men astma, håper det bare var tilfeldig her da men symptomene hellet om forkjølelseastmaÅh ja det bruker oj
Ser dårlig ut egentlig... Skal dere ned dit tidlig eller seint dere da?Håper jeg også
Hørtes deilig ut å ikke ha planer en helg. Savner det.Travle dere er[emoji1]
Jeg er hjemme alene med barna, ingen store planer ennå[emoji2]
[emoji23][emoji23] er nok detNei de liker nok ikke å ha jobb etter ferien, fått tunnelsyn sikkert![]()
Vi er ikke akkurat velsignet med godt vær her, så vi må nok bare nyte mens vi har sommeren! Jeg bor ute på kysten, så etter et par dager med sol kommer havtåka.. [emoji28]Åhhh her regner det :/
Huff trasig. God bedringJa er vanlig blandt de men astma, håper det bare var tilfeldig her da men symptomene hellet om forkjølelseastma![]()
Så kjedelig . Hva jobber du med ?Har en jobb hvor jeg jobber ute mye av sommer'n. Kjempeherlig når det fint vær, men på dager som i dag.. Fy #%¤#&, skulle gjerne hatt en vanlig kontorjobb nå altså!![]()
Ahhh skjønnerVi er ikke akkurat velsignet med godt vær her, så vi må nok bare nyte mens vi har sommeren! Jeg bor ute på kysten, så etter et par dager med sol kommer havtåka.. [emoji28]
Viktig med god innstillingHihi sant![]()