♡ Skravletråd JUNI ♡

Hva tenker dere i forhold til utfordringen? Er det mulig? Det må skravles utrolig mye i juni! :)

Ble litt sånn.. Hvis ikke DEN stolen passer engang, så er bilen uegnet for å ha barnestol i det hele tatt [emoji14] Ble axkid minikid, skulle visstnok være en liten type :)

Hva tenker dere i forhold til utfordringen? Er det mulig? Det må skravles utrolig mye i juni! :)
Jeg vet ikke helt, jeg kommer og går litt i skravletråden alt ettersom hva som skjer i livet. Tror egentlig jeg har ganske mye stress i noen uker fremover, så litt usikker på hvor mye aktivitet jeg blir å bidra med gitt..

Er altså ikke sagt at jeg ikke har trua, mer på om jeg kan ta noe av æren for det NÅR det lykkes :P

Planen var å grille koteletter, men så regner det gitt.. ødela planene litt.
Hva skal dere ha?
Ahh ja ikke like kjekt å grille da. Her bestemmer guttungen som er syk og han ville ha pizzasnurrer bare og det er helt i orden. Har liggende i frysen;)lager omelett til meg og gubben med spekeskinke og ruccola

Gikk bra, heldigvis var hun enig i at han behøver noe medisin, heldigvis lav crp (15) så slipper antibiotika men skal hente ut ventoline snart :)

Ahh ja ikke like kjekt å grille da. Her bestemmer guttungen som er syk og han ville ha pizzasnurrer bare og det er helt i orden. Har liggende i frysen;)lager omelett til meg og gubben med spekeskinke og ruccola
Syntes ikke det hørtes så dumt ut! Utrolig glad i både pizzasnurrer og omelett selv. Spesielt omelett med potet, skinke og annet godt inni, NAM!
God bedring til den lille syke

Back
Topp