Takk for detHa en fin dag på jobb![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for detHa en fin dag på jobb![]()
God morgenGod morgen![]()
Ja okVeldig. Men tror vi endelig har landa. Passer ikke stolen, får vi kjøpe ny bil heller.....
Jaja greit nok om han allerede var våken da -)
Joa men de lærer forhåpentligvis tidlig at det ikke er såååå morsomt![]()
Håper jeg ogsåMistenker det veldigHåper bare det kan slutte å regne til da..
Ahh skjønner du er trøtt da ja huff
Haha ikke våken selv for det tenkte jeg ikke påSåpass trøtt at jeg har svart deg to ganger[emoji23][emoji28]
Ble litt sånn.. Hvis ikke DEN stolen passer engang, så er bilen uegnet for å ha barnestol i det hele tatt [emoji14] Ble axkid minikid, skulle visstnok være en liten typeJa ok
Jada må ha troaHva tenker dere i forhold til utfordringen? Er det mulig? Det må skravles utrolig mye i juni!![]()
Jeg vet ikke helt, jeg kommer og går litt i skravletråden alt ettersom hva som skjer i livet. Tror egentlig jeg har ganske mye stress i noen uker fremover, så litt usikker på hvor mye aktivitet jeg blir å bidra med gitt..Hva tenker dere i forhold til utfordringen? Er det mulig? Det må skravles utrolig mye i juni!![]()
Planen var å grille koteletter, men så regner det gitt.. ødela planene litt.Middag i dag?
Ahh ja ikke like kjekt å grille da. Her bestemmer guttungen som er syk og han ville ha pizzasnurrer bare og det er helt i orden. Har liggende i frysenPlanen var å grille koteletter, men så regner det gitt.. ødela planene litt.
Hva skal dere ha?
Hihi santEr altså ikke sagt at jeg ikke har trua, mer på om jeg kan ta noe av æren for det NÅR det lykkes![]()
Gikk bra, heldigvis var hun enig i at han behøver noe medisin, heldigvis lav crp (15) så slipper antibiotika men skal hente ut ventoline snartLykke til
Samboeren skal grille! Jeg slår til med ovnsbakte grønnsaker som tilbehør [emoji108]Middag i dag?
Syntes ikke det hørtes så dumt ut! Utrolig glad i både pizzasnurrer og omelett selv. Spesielt omelett med potet, skinke og annet godt inni, NAM!Ahh ja ikke like kjekt å grille da. Her bestemmer guttungen som er syk og han ville ha pizzasnurrer bare og det er helt i orden. Har liggende i frysenlager omelett til meg og gubben med spekeskinke og ruccola