♡ Skravletråd JUNI ♡

Bytur med eldste. Tannlegen ga beskjed hu fikk kun bruke platene på natta. Jubelhyl.
En tur på McD. [emoji33][emoji23]
Hu fikk nr 10 og nr 11 av om en pingles dagbok.
Også vimsa man på TGR.. Og gikk ut derifra med blant annet svære gigakort, memorygame, farger og visker, fisepute og ymse små ting [emoji23][emoji23]

Lenger nord jeg.
Og jeg har 20 grader og sol.
Heldige du [emoji1][emoji274][emoji274] Håper den kommer til helga her. Her sånn kommunedager med utedans og fullt med boder, karuseller og slikt denne helga. :) Er så mye kjekkere når det er sol [emoji274]

Heldige du [emoji1][emoji274][emoji274] Håper den kommer til helga her. Her sånn kommunedager med utedans og fullt med boder, karuseller og slikt denne helga. :) Er så mye kjekkere når det er sol [emoji274]
Det er en midlertidig greie pga noe føn-vind. Fra helga og utover skal vi få regn

Regn her
Vært på shopping i 3 t.. nå har jrg satt på en vsskemaskin så skal jrg dra å hente kb

Kvalm, men kaster opp mindre. Bedring sånn sett. Men trykket øker igjen da Håpløs case.

Typisk. Og litt logisk medisinen fikk det ned, dose ned, trykk opp. Bivirkning ned, men det er jo ikke greit at trykket går opp, med de "bivrikninger" det igjen vil gi.

Blæ

Håper virkelig de kan få orden på dette snart!

Hei hei. Skulle være så effektiv hjemme i dag, men etter å ha levert i barnehagen så sovna jeg. Og våkna nå. Så er vel på tide å hente om ikke så lenge da [emoji23]

Ja, det er jo klart[emoji20]

Jaa. Men skulle ringe legen imorgen om det ikke er bedring, så gjør det. Da ringer hun nevro. Frustrerer meg mest at alt tar så lang tid. Ikke rart folk er lenge borte fra jobb, blir deprimerte osv.

Back
Topp