>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Satser på det jaDet fikser du![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satser på det jaDet fikser du![]()
Ikke her på denne kant av vestlandet hvertfall ekstra kjedelig når man måtte bye seg [emoji33]Her på Vestlandet som jeg bor er det derimot sommer i dag
(men bare i dag da)
Lenger nord jeg.Ikke her på denne kant av vestlandet hvertfall ekstra kjedelig når man måtte bye seg [emoji33]
Heldige du [emoji1][emoji274][emoji274] Håper den kommer til helga her. Her sånn kommunedager med utedans og fullt med boder, karuseller og slikt denne helga.Lenger nord jeg.
Og jeg har 20 grader og sol.
Det er en midlertidig greie pga noe føn-vind. Fra helga og utover skal vi få regnHeldige du [emoji1][emoji274][emoji274] Håper den kommer til helga her. Her sånn kommunedager med utedans og fullt med boder, karuseller og slikt denne helga.Er så mye kjekkere når det er sol [emoji274]
Ah jaja nyte den mens den erDet er en midlertidig greie pga noe føn-vind. Fra helga og utover skal vi få regn
DiverseHva står på handlelisten da? Gleder meg til feriepenger og skattepenger![]()
DiverseHva står på handlelisten da? Gleder meg til feriepenger og skattepenger [emoji14]
Får seLage ny da?
TakkPlanen er ikke stor. Komme helskinnet gjennom dagen
![]()
Her på Vestlandet som jeg bor er det derimot sommer i dag
(men bare i dag da)
Regn her
Vært på shopping i 3 t.. nå har jrg satt på en vsskemaskin så skal jrg dra å hente kb
Fortsatt ingen bedring etter nedtrapping?
Kvalm, men kaster opp mindre. Bedring sånn sett. Men trykket øker igjen da Håpløs case.
Kvalm, men kaster opp mindre. Bedring sånn sett. Men trykket øker igjen da Håpløs case.
Ja, det er jo klart[emoji20]