Pleier ikke akkurat spise såpass bra midt på natta elles [emoji23]Regnet med det var noe slikt ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pleier ikke akkurat spise såpass bra midt på natta elles [emoji23]Regnet med det var noe slikt ja![]()
Det fikser duTakkDa er der bare selve kurset igjen da [emoji23]
Joa men nå jo koble oppvaskmaskin til strøm da, og vet ikke hvordan ledninger og mulige uttak er. Får sjekke det i kveld når ungene sover og mannen er hjemmeStrøm har dere vel?[emoji4] men ikke uttak?
TakkTakk, dagen blir nok fin[emoji2] Du må også ha en fin dag[emoji4] Hva er planen i dag?
Vi skal på foreldresamtale i bhg, ikke super spennende iom at jeg jobber i samme bhg, men greit å ha[emoji6] Ellers er det bare senvakt på jobb[emoji4]
God morgen!God morgen . Liten gutt med feber her:/
Huff stakkars god bedring til han [emoji173]️God morgen . Liten gutt med feber her:/
God morgenGod morgen! Fri dag i dag. Tenkte slappe av om muligens ta litt sol. Er jo ikke sommer her på Vestlandet![]()
God dag [emoji4]God morgen alle. Ha en fin dag hva enn dere gjør![]()
Blir fort en ond sirkel.Også gjentok det seg i dag og da blir det en "greie" så jeg er redd for å ikke få sove igjen i morgen tidlig også... Og da... Ja...
Lage ny da?Nei dessverre for er samme dilemms i år
God morgen! Så ålreit med shoppingGod morhrn alle sammen
Ut på shopping er planen her i dag å s0 er det sommeravslutning med kb i kveld
Sov godt Shadow [emoji173]God dag [emoji4]
Jeg er på vei til å finne senga igjen etter 4 timers søvn i natt [emoji54]
Hva skal du ha idag da? [emoji4]God morhrn alle sammen
Ut på shopping er planen her i dag å s0 er det sommeravslutning med kb i kveld
Takk for detGod morgen!
God bedring til lillegutt [emoji173]
Ja, det gjør detBlir fort en ond sirkel.
Takk skal det [emoji4]Sov godt Shadow [emoji173]
Hborr sånn ca på Østlandet bor du?God morgenIngen sommer her på Østlandet heller [emoji23]
Haha nei. Kan bli mektig da [emoji14]Pleier ikke akkurat spise såpass bra midt på natta elles [emoji23]