Oh kjip start
Off ja. Lite søvn og sykt barn. Men satser på at uka blir bedre[emoji2]
Hatt en fin pinsehelg??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh kjip start
Usj ja. Den er det [emoji23]Høres ut som en fullbooket dag[emoji1] kos deg!
Finnes jo ikke konkurranseinstinkt her da [emoji23]Kunne det vært interessant med en utfordring i juni for å få topp 100 i juli. Har igrunn planlagt sommerferie fra topp 100 i juli, men forstår at flere ønsker topp 100 i sommer også. Men da ønsker vi jo litt høyere aktivitet da.
Jeg nærmere 4 tiden [emoji85][emoji85]La vekk mobilen men sovnet nærmere 3 [emoji54]
Min jobber også trolig lenge og skal gi lyd når han vet. Men er ikke i form han heller. Bihulene i hans tilfelle, det slår seg lett der grunnet ugunstige forhold i anatomien i nesen hans.
Ja utrolig heldig idag for var virkelig ikke sånn igår og imorgen er det meldt skikkelige drittvær [emoji4]
He he jaHøyst på tide med frokost og lunsj...
Høljer ned her og. [emoji20]
Blir ikke noe graving av blomsterbed her i dag...
Gjør det på meg og[emoji2] så har et håp[emoji6]
Men ikke når jeg skrev qutoten i går, haha [emoji23]
Altså, han leser jo bra for alderen, ikke sånn på mitt nivå liksom
Men læreren sier at lesehastighet og forståelse på tester er bra.
Han velger aller helst faktabøker da. Og det er ofte litt mer detaljer å lese pr side enn skjønnlitteratur. Men unektelig svært lærerikt
Mye sommerbarn. Og voksne. Greit med litt varsel. En eller to uker gjør ikke noe særlig forskjell for meg uansett
Vi må endre på planer, og de er like låst denne helga som neste.
Fri i dag?Og nå kom sola[emoji1] så da løper jeg ut å planter!
Hjemme fra butikken
De var tom for vannmelon![]()
Masse lykke til!![emoji1]
Mhm vekdig nedtugNedtur[emoji29]
Og det har jeg da helt glemt å kjøpe[emoji15]
Det er nesten fem år. Når de eldste er 10 (og et halvt) og 8 er hun 3. Når de er 20 og 18 er hun 13.
Men joda, når de er 40,5 og 38 er hun 33 så det jevner seg vel ut![]()
God formiddag alle. Lunsj her nå![]()
Yngste og eldste snørrer...Isj, håper dere ikke blir skikkelig dårlige nå da. Barna, er dem i form da?