♡ Skravletråd JUNI ♡

Det jevner seg nok ut[emoji4] hun er jo ikke sååå mye yngre[emoji4]
Det er nesten fem år. Når de eldste er 10 (og et halvt) og 8 er hun 3. Når de er 20 og 18 er hun 13.

Men joda, når de er 40,5 og 38 er hun 33 så det jevner seg vel ut :-)

Fryser.

Jeg og lillemor har lagt i senga et par timer nå, hun sov jeg hvilte og døste litt men klarte desverre ikke sove

Tok paracet/ibux (en av hver) når jeg sto opp nå. Og satte på masse varme og plasserte meg og snuppa under pleddet for amming. Hun vil nok ikke bli der så lenge og da er det synd hun sovnet så tidlig (sovnet her i sofaen med meg 9.20, vanligvis går jeg tur sånn ca nå...) for da blir dagen videre til mannen kommer hjem så lang... Kan ikke hente i bhg og forvente storebror på flere timer. Og mannen... Hvem vet

Feberen kom tilbake i går kveld :( har hatt en sikkelig helvetesnatt med null søvn frem til 02:00[emoji24] og opp 6:30.
Er dø trøtt, pluss at bestemoren til samboer driver å ringer i hytt og pine, kjefter og er bare ufyslig.
Herlig start på uka [emoji23]
Oh kjip start

Gikk en tur i skogen før jeg hentet kb
Han forsvant rett opp på rommet for å gjøre lekser fpr den nye kjæresten skulle ringe snart...
Ye ye endelih sammen med ei fornuftig jente hvertfall ;)

Gikk en tur i skogen før jeg hentet kb
Han forsvant rett opp på rommet for å gjøre lekser fpr den nye kjæresten skulle ringe snart...
Ye ye endelih sammen med ei fornuftig jente hvertfall ;)
Så gøy :) Kjenner du jenta godt?

Kunne det vært interessant med en utfordring i juni for å få topp 100 i juli. Har igrunn planlagt sommerferie fra topp 100 i juli, men forstår at flere ønsker topp 100 i sommer også. Men da ønsker vi jo litt høyere aktivitet da.

Uff, stakkar. Håper medisinen funker bra nå :)
Jeg fryser ikke lenger. (nå er jeg varm. Medisinen har kicket inn så ulljakke og varmeovn og pledd ble i overkant ;-))

Så nå spiser vi. Egentlig for en halvtime siden. Men mamma ringte.

Jeg fryser ikke lenger. (nå er jeg varm. Medisinen har kicket inn så ulljakke og varmeovn og pledd ble i overkant ;-))

Så nå spiser vi. Egentlig for en halvtime siden. Men mamma ringte.
Hehe, skal ikke være lett å finne riktig temperatur :p
God lunsj :D

Back
Topp