Det skjønner jegJa, jeg skulle likt slik kontroll. Derfor drar jeg etter planen på åpen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jegJa, jeg skulle likt slik kontroll. Derfor drar jeg etter planen på åpen.
Det er nesten fem år. Når de eldste er 10 (og et halvt) og 8 er hun 3. Når de er 20 og 18 er hun 13.Det jevner seg nok ut[emoji4] hun er jo ikke sååå mye yngre[emoji4]
Nei slettes ikke altIkke verst! Finnes endel ålreit Sci-Fi om man setter seg ned å ser faktisk. Ikke alt, men noe.
Jeg ogTror det! Jeg i allefall [emoji14]
Det er kanskje en plan.God formiddag alle. Lunsj her nå![]()
Oh kjip startFeberen kom tilbake i går kveldhar hatt en sikkelig helvetesnatt med null søvn frem til 02:00[emoji24] og opp 6:30.
Er dø trøtt, pluss at bestemoren til samboer driver å ringer i hytt og pine, kjefter og er bare ufyslig.
Herlig start på uka [emoji23]
Håper jrg ogsåGod morgen[emoji4] håper hodepinen forsvinner snart!
Uff, stakkar. Håper medisinen funker bra nåDet er kanskje en plan.
Venter til effekten av medisinen slår inn så jeg kanskje ikke fryser så mye når jeg skal ordne mat.
Så gøyGikk en tur i skogen før jeg hentet kb
Han forsvant rett opp på rommet for å gjøre lekser fpr den nye kjæresten skulle ringe snart...
Ye ye endelih sammen med ei fornuftig jente hvertfall![]()
Det gjøt jeg, de hsr gått i samme bhg sammen, på turning å skolen i flere årSå gøyKjenner du jenta godt?
MoroDet gjøt jeg, de hsr gått i samme bhg sammen, på turning å skolen i flere år
Jeg fryser ikke lenger. (nå er jeg varm. Medisinen har kicket inn så ulljakke og varmeovn og pledd ble i overkant ;-))Uff, stakkar. Håper medisinen funker bra nå![]()
He he det er deMoroDe er så søte når de finner sammen de unge
Nå hørtes jeg plutselig veldig gammel ut
![]()
![]()
Hehe, skal ikke være lett å finne riktig temperaturJeg fryser ikke lenger. (nå er jeg varm. Medisinen har kicket inn så ulljakke og varmeovn og pledd ble i overkant ;-))
Så nå spiser vi. Egentlig for en halvtime siden. Men mamma ringte.
Ja, skikkelig. Driver de og dater og greier eller?He he det er de
Husker det selv fra da jeg vsr på samme alder, koselig altså
Klart det er interessantKunne det vært interessant med en utfordring i juni for å få topp 100 i juli. Har igrunn planlagt sommerferie fra topp 100 i juli, men forstår at flere ønsker topp 100 i sommer også. Men da ønsker vi jo litt høyere aktivitet da.