♡ Skravletråd JUNI ♡

Får de godkjent det da?[emoji4] trodde det var veldig vanskelig å få til..?
Lekser er ingen lek her heller[emoji23] men flink når han får ånden over seg[emoji12]
Trodde ikke det var så lett, men med uttalelse fra bhg/ppt eller noe sånn for desember og evt novemberbarn tror jeg det går. Akkurat som uttalelse fra ppt så kan man søke fremskutt for jan-mars. Men man må ha sakkyndig begrunnet søknad, ikke bare foreldre. Begge veier.

De gjør heldigvis det ja.

Mellomste her er jo 6,5 når hun begynner på skolen i august og hun er definitivt klar. Mer klar enn yngste kommer til å være, men i løpet av første blir hun jo det, men mellomste har uansett et forsprang der siden hun da etter første er, ja, enda mer moden.

Men det skjer mye med dem, det gjør det. Og vi skal nok få yngstemor også gjennom skolen etterhvert, men først skal hun nå rett og slett begynne i barnehage da

Jada, det går stort sett bra[emoji2] også hjelper det å ha eldre søsken[emoji4]

Jada, det går stort sett bra[emoji2] også hjelper det å ha eldre søsken[emoji4]
Det ser jeg på mellomste. Spent på hvordan det slår ut på yngste som er såpass mye yngre, det er "de to store og den lille" liksom. Bare hun ikke blir for alltid "den lille"

Kan ta litt tid.
Haha. Mi er sånn i badebalje [emoji85] Mare å få ut av vannet.
Går det ikke bort med noe?

Har prøvd galle såpe og vanish, uten at det har blitt helt borte[emoji29] så nå blir det skift av klær før hu går ut[emoji28] og ikke lyse fine klær i bhg[emoji85]

Godt hun fikk litt ekstra søvn[emoji4] feber borte?

Feberen kom tilbake i går kveld :( har hatt en sikkelig helvetesnatt med null søvn frem til 02:00[emoji24] og opp 6:30.
Er dø trøtt, pluss at bestemoren til samboer driver å ringer i hytt og pine, kjefter og er bare ufyslig.
Herlig start på uka [emoji23]

Storebror her har en "prøve skolen og se hvordan det går"-avtale.
Han er feberfri, men tett i nesen og føler seg ikke i slaget. Erfaring tilsier at 9 av 10 sånne avtaler så blir han på skolen for det gikk greit, men veldig godt for ham å ha den avtalen ellers blir han hjemme i tilfelle, liksom.
Ja jeg er enig på sånne ting, men kvalme er jeg litt mer forsiktig med med tanke på smittefaren hvis det skulle bli noe og han kaster opp på skolen..

Men samtidig så har han nå dette skoleåret her faktisk fått feber eller andre symptomer senere den dagen vi har holdt ham hjemme, så sånn sett har han rett i at formen ikke er bra. Jeg har sendt ham på skolen også, men blitt oppringt og måttet hente. Skjedde de 2 første gangene. Etter det ble jeg mer føre var om morran.

Har prøvd galle såpe og vanish, uten at det har blitt helt borte[emoji29] så nå blir det skift av klær før hu går ut[emoji28] og ikke lyse fine klær i bhg[emoji85]
Nei lyse klær er ikke passe for bhg [emoji23]
Selv om frøkna her får det altså. Men da må jeg også forvente at klærne ikke er prikkfrie etter vask [emoji13]

Puslearbeid gitt med votter [emoji23]

Må de bli ferdige [emoji23]
2bd3b2f390b6e5374f324074f761ee70.jpg

Flink du er!![emoji1]

Ånei.. Det ER så kjedelig. Får ha sånne faste sandkasse klær [emoji23]

Back
Topp