Så kjedelig. Det finnes jo så mange bra i den sjangerenBare se den en dag mannen ikke er hjemme. Han hater alt som har sci fi i seg [emoji23][emoji33]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedelig. Det finnes jo så mange bra i den sjangerenBare se den en dag mannen ikke er hjemme. Han hater alt som har sci fi i seg [emoji23][emoji33]
Forhåpentligvis mange som.tenker å havne på toppen av listaKanskje? [emoji14]
NattaNatta jenter[emoji2][emoji92] sov godt[emoji42]
Alt går i trommelen her og. Ikke bra i lengden. Men veldig praktisk [emoji23] har svært begrenset plass til tørking her og.Vel. Det gjør jeg. Alt går i trommelen [emoji28]
Men hører med at jeg ikke har plass til å tørke klær her..
Og i forrige hus ville klærne henge til tørk i type 3 dager før de tørket...
Yeah, merker det på klærne til dattera. Blir fort små [emoji23]Alt går i trommelen her og. Ikke bra i lengden. Men veldig praktisk [emoji23] har svært begrenset plass til tørking her og.
Har heldagsmøte i morgen og på onsdag, så jaEr det jobb?
God natt og god bedringBlæææ... tørrhoste, vonde lunger og blodsmak i munnen. Over og ut og god natt![]()
Ja så du skrev det. Men denne ble jo veldig fin!Prøver og prøver. Tok først to alt for like farger. Måtte rekke det opp igjen [emoji85]
Du har flere mnd på deg å gjøre de ferdige da [emoji4]Puslearbeid gitt med votter [emoji23]
Må de bli ferdige [emoji23]![]()
Ævv. Hadde noe lignende, bare med slim for litt siden. Og nedsatt allmenntilstand.. Slimer litt fortsatt..Blæææ... tørrhoste, vonde lunger og blodsmak i munnen. Over og ut og god natt![]()
Kan ta litt tid.Æsj, men det går vel ikke over med en gang sikkert[emoji85]
Mi elsker sandkassa si, vi må krangle nesten for å få a ut[emoji23] og ho ødelegger alle klærne sine[emoji85] alt blir brunt[emoji15]
Natta sov godtNatta jenter[emoji2][emoji92] sov godt[emoji42]
Haha [emoji23] [emoji23] [emoji23]. Kanskje det var derfor han fikk feber [emoji6]Næmmen, det hørtes hektisk ut!
Tålte ikke mannen festen med ica?? [emoji13]
Deilig daVel. Det gjør jeg. Alt går i trommelen [emoji28]
Men hører med at jeg ikke har plass til å tørke klær her..
Og i forrige hus ville klærne henge til tørk i type 3 dager før de tørket...
Ikke verst! Finnes endel ålreit Sci-Fi om man setter seg ned å ser faktisk. Ikke alt, men noe.Sci-fi med Chris Pratt. På vei til en ny planet. Kort fortalt [emoji23] høres litt dølt ut, men den overgikk mine forventinger hvertfall![]()
Elsker StarGate.Så kjedelig. Det finnes jo så mange bra i den sjangeren![]()
Tror det! Jeg i allefall [emoji14]Forhåpentligvis mange som.tenker å havne på toppen av lista![]()
Ja, blir litt sånn rar lukt av klærne da.. Nå lukter de jo mykt og friskt!!! [emoji7][emoji173]️ love it.Deilig da![]()
Vi har ikke plass egentlig. Tørkes på stativ i gangen. Men tørker dog fort.
Veldig kjedelig når det tar så lang tid ja!