2500 innlegg ja. Går vi for å slå mai måned? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye det og [emoji28] i alle fall om du skal opp kl 5
Prøv deg på det ja. Er jo gøy å se når det vokser seg frem ja [emoji7]Votter er gøy synes jeg. Men det er fordi jeg ikke bruker mønster på sokker, men gjerne gjør det på votter. Så blir mer spennende. Kanskje jeg skal prøve meg på mønstersokker neste gang heller. Er jo denne rett frem strikkingen som er drepen.
Satser på detHåper det slipper taket snart[emoji4]
Såpass [emoji23]
Så priviligert er ikke jeg. [emoji14]
Haha ja. Ville jo strikke ferdig i kveld jeg [emoji23]Æsj altså[emoji12]
Har lyst å se denHar dere sett "Passengers " ?så den nettopp nå, og den var veldig bra
ble overrasket, for hadde ikke kjempehøye forventinger
2500 innlegg ja. Går vi for å slå mai måned?![]()
AnbefalesHar lyst å se den![]()
Haha ja. Ville jo strikke ferdig i kveld jeg [emoji23]
Så på mai-tråden at vi ligger en dag bak. Der var vi på 2500 den 4. [emoji14] men det er jo null stressSå klart[emoji12]
Ja var hyggelig å se dem igjen.Så koselig da[emoji4] Kjekt å få sett dem igjen da tenker jeg[emoji4] og stor stas å bli 5[emoji2]
Følte meg litt som Penny i tbbt:Haha det er fort gjort. Lett å se en annen vei når det kommer sånne fine små lys [emoji23]
Har vært der altså. Men.. Ikke klokka 5 om morran.. Og senere kveld....Stemmer på en prikk[emoji28]
Er jo det! Mindre gøy å bare se på blått bli mer blått....Prøv deg på det ja. Er jo gøy å se når det vokser seg frem ja [emoji7]
[emoji23][emoji23][emoji23] genialt [emoji23][emoji23][emoji23]Følte meg litt som Penny i tbbt:
"your check-engine light is on"
"yeah, I meant to place a sticker over that...."
Jeg klarer meg. Er bare samboer som irriterer seg over det. [emoji14]Kjett da[emoji28]
Buuurde vel få stepappa til å se på den evt..[emoji23][emoji23][emoji23] genialt [emoji23][emoji23][emoji23]
Du må slappe av litt Kengu. God bedring [emoji173]Hodepine dag 2, glad jeg ikke har det hver dag
Det var ganske koselig, men slitsomtDet hørtes koselig ut![]()
Jeg har vært ute å gått en tur, bortsett fra det har jeg bare slappet av![]()