♡ Skravletråd JUNI ♡

Ja. Hvertfall til jeg har mer dreisen :)

Prøver å sove. På sofaen. Mannen lager lyd. Jeg blir så sliten i hodet av det. Så tenker sofaen er bedre. Er i det minste kaldere her nede :)

Snart sove du også eller? [emoji1]

God natt hvertfall :) Skal som sagt prøve så godt jeg kan. Og da må jeg legge mobilen bort [emoji85][emoji56]
La vekk mobilen men sovnet nærmere 3 [emoji54]

Fryser.

Jeg og lillemor har lagt i senga et par timer nå, hun sov jeg hvilte og døste litt men klarte desverre ikke sove

Tok paracet/ibux (en av hver) når jeg sto opp nå. Og satte på masse varme og plasserte meg og snuppa under pleddet for amming. Hun vil nok ikke bli der så lenge og da er det synd hun sovnet så tidlig (sovnet her i sofaen med meg 9.20, vanligvis går jeg tur sånn ca nå...) for da blir dagen videre til mannen kommer hjem så lang... Kan ikke hente i bhg og forvente storebror på flere timer. Og mannen... Hvem vet

Masse god bedring til deg[emoji4]
Dagen blir lang ja når dem sover så tidlig. Håper den går fort tross dårlig form hos deg.

God morgen.
Desverre sovet dårlig. Lagt våken
Og ikke i form.
Vondt i halsen. Vondt å svelge.
Tett nese som renner. 38 grader varm.

Har nok rett og slett pådratt meg en liten halsbetennelse.
Perfekt denne uka når vi har så mye på programmet. Håper den går over fortere enn de 5-7 dagene som antydes for jeg har egentlig ikke tid til å være syk...
God bedring [emoji173]️

Gikk en tur i skogen før jeg hentet kb
Han forsvant rett opp på rommet for å gjøre lekser fpr den nye kjæresten skulle ringe snart...
Ye ye endelih sammen med ei fornuftig jente hvertfall ;)

Hehe, så herlig[emoji4]

Ja, men sånn er det visst bare.

Jeg var lett i svime i morges og passet ikke på at han ikke gjorde som han pleier, tok på buksa han brukte i går. (såfremt den ikke ble lagt til vask)

For i går hadde han en ny svart bukse forbeholdt korps og bursdager. Er jeg rett uheldig kommer han hjem med hull på kneet og må ha en ny til korpsstevne om tre uker...

Det er det. Og gutter er verre enn jenter også. Du har jo så klart unntak begge veier, men...
Æsj, håpe han har klart å holdt dem hele i dag da.

Masse god bedring til deg[emoji4]
Dagen blir lang ja når dem sover så tidlig. Håper den går fort tross dårlig form hos deg.
Vel, klokka tikker og går og har kommet seg til to.
Tre går eldste fra skolen og jeg pleier å plukke opp mellomste mellom 1430 og :15 sånn ca. Så joda. Nå leker lillemor fint, når hun blir utålmodig tenker jeg vi drar til bhg. Bytte bleie og kle på og kjøre så går nå litt tid.

Men når mannen kommer er fortsatt uvisst.

Det er det. Og gutter er verre enn jenter også. Du har jo så klart unntak begge veier, men...
Æsj, håpe han har klart å holdt dem hele i dag da.
Håper. Vi får se.
Grunnet regn har han vel hatt utebukse utenpå ute i alle fall. Kanskje. Eller ikke sittet på bakken uten evt. Så har håp.

Litt lenge å vente til jul som sikkert blir på nyåret (hun fyller jo to i juleferien) så vi skal benytte oss av tilbudet åpen helsestasjonen for å veie og måle. De har det onsdag formiddag tror jeg det er (må sjekke. På nettet står det fredag men det ble endret sånn for rundt 5 år siden....)

Ikke greit å få oppdatert den nettsiden på så kort tid. Håpløst.
Her tror jeg det er tre dager i uka dem har det, skal sjekke, men venter til høsten tenkte jeg

Vel, klokka tikker og går og har kommet seg til to.
Tre går eldste fra skolen og jeg pleier å plukke opp mellomste mellom 1430 og :15 sånn ca. Så joda. Nå leker lillemor fint, når hun blir utålmodig tenker jeg vi drar til bhg. Bytte bleie og kle på og kjøre så går nå litt tid.

Men når mannen kommer er fortsatt uvisst.

Kjett å ikke vite. Her kommer mannen hjem sent en gang, skulle gi beskjed når han var på tur sa han.

Kjett å ikke vite. Her kommer mannen hjem sent en gang, skulle gi beskjed når han var på tur sa han.
Min jobber også trolig lenge og skal gi lyd når han vet. Men er ikke i form han heller. Bihulene i hans tilfelle, det slår seg lett der grunnet ugunstige forhold i anatomien i nesen hans.

Masse god bedring til vesla[emoji173]️
Hvis bestemor er slitsom hadde jeg satt telefon på lydløs[emoji12]

Off jaa jeg var kanskje ikke så snill på telefonen[emoji85] men ja. Jeg skal ikke måtte beklage meg fordi jeg er sliten[emoji23]

Får de godkjent det da?[emoji4] trodde det var veldig vanskelig å få til..?
Lekser er ingen lek her heller[emoji23] men flink når han får ånden over seg[emoji12]
Vet om 2 som har fått det godkjent. Men det er nok i veldig god samarbeid med ppt eller noe slikt også da.

Back
Topp