♡ Skravletråd JUNI ♡

Veldig tiltak[emoji23][emoji23] også så dumt egentlig[emoji85][emoji28]
Simpsons[emoji4]
Haha, ja.
Viasat 4?
Er visst det som står på her også, i bakgrunnen.
Ser på serier selv dog [emoji14]

Så utrolig typisk[emoji85] håper det er en grei sak og fikse da.
Stepappa tror jeg må kjøpe ny tenningslås bare. Så.. Det i morgen. Så får han bytte den. [emoji14]

Ja, mest mannen som ser[emoji6] jeg trykker jo streng tatt på telefonen[emoji23]
Hva slag serie er du på?
Ja, her og. Gubben ser på og spiller football manager.. [emoji14]
Criminal minds :) Er binge watcher, og på 7 sesong nå [emoji14]

Sant det, ikke alle er klare i en alder av 5,5 år![emoji20] men de vokser heldigvis fort, og modnes kjapt[emoji4]

De gjør heldigvis det ja.

Mellomste her er jo 6,5 når hun begynner på skolen i august og hun er definitivt klar. Mer klar enn yngste kommer til å være, men i løpet av første blir hun jo det, men mellomste har uansett et forsprang der siden hun da etter første er, ja, enda mer moden.

Men det skjer mye med dem, det gjør det. Og vi skal nok få yngstemor også gjennom skolen etterhvert, men først skal hun nå rett og slett begynne i barnehage da

Da var jeg kommet på jobb:) Dere må ha en fin ettermiddag/kveld:D

Var koselig med besøk i sted, selv om det var kort:P
Ungene rotet og romsterte hele leiligheten:P huff;) Godt hun er vant med barn selv om hun ikke har egne:P
Håper du har en fin dag på jobb :)

Ja, her og. Gubben ser på og spiller football manager.. [emoji14]
Criminal minds :) Er binge watcher, og på 7 sesong nå [emoji14]

Har sneven jeg og[emoji6] ser nå på suits men går litt tregt for sovner så fort jeg setter på i senga og på dagtid får jeg kun sett når snuppa sover.

Har sneven jeg og[emoji6] ser nå på suits men går litt tregt for sovner så fort jeg setter på i senga og på dagtid får jeg kun sett når snuppa sover.
Da tror jeg ikke jeg hadde klart å se på [emoji28]
Må ha den driven, i slutten av en episode. Den der.. "jeg MÅ se bare 1..2.. 3 episoder til.."

Håper. Kommer til å bli tungvinte saker dog. Et sett nøkler til tenning, og et sett til bildører. Hurraaa..

Første bilen min hadde det[emoji85] kjekt da nøkkelen knakk i døra da jeg var på butikken[emoji23][emoji28] fikk da hvertfall starte bilen da jeg endelig fikk opp døra[emoji23]

Da tror jeg ikke jeg hadde klart å se på [emoji28]
Må ha den driven, i slutten av en episode. Den der.. "jeg MÅ se bare 1..2.. 3 episoder til.."

Den har jeg jo innimellom[emoji6] så blir ratt liggende å se flere episoder også[emoji4]

Back
Topp