Ja det var godt. Og det er litt tak i legen jeg var hos også, så hun sa rett ut til de at jeg ikke kunne gå sånn. Håper det blir bedre med tiden.Så bra! Var sikkert godt med klare beskjeder og god hjelp frem til du skal til nevrolog igjennom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det var godt. Og det er litt tak i legen jeg var hos også, så hun sa rett ut til de at jeg ikke kunne gå sånn. Håper det blir bedre med tiden.Så bra! Var sikkert godt med klare beskjeder og god hjelp frem til du skal til nevrolog igjennom
Det er sant. Og de er der jo, de har ikke avvist meg en eneste gang. Jeg har bare angst for slikt. Men de tar det veldig alvorlig når jeg ringer.Du får slutte å tenke sånn, tenk heller at de er der for deg, og du har en god grunn til å være der når du føler behovet, du vet jo at du har høyt trykk og de vet at det ikke er som en vanlig hodepine!
God morgenGod morgen[emoji4] Her var det visst morgenen halv 7[emoji15] men vi drøyern i senga en stund til[emoji6]
Nei det synes jeg [emoji14] For det er ikke alltid jeg klarer å ta meg i nakken når dørstokkmila er lang.Altså, sykt flink er vel en overdrivelse[emoji28] men kom da meg i veien[emoji2]
God morgenGod morgenaltfor tidlig morgen her, vært oppe en time allerede. Det var ikke helt sånn jeg så for meg da jeg gikk altfor sent til sengs i går
menmen
![]()
Satser på det blir braDet var fint![emoji1]
Sant nok
Men om fire år er hun bare 5,5 og lita. Og jeg synes det er skremmende kort at hun altså bare får fire år i barnehagen.
Mine var med i fjor og eldste året før også, og var klare. "husk mamma, i dag er det første juni, du må regstrere oss" sa han, Informasjon hadde han fått på skolen.
Dørstokkmila var lang i dag og men kom meg heldigvis over den[emoji2] sitter nå ferdig trena og hører på at det begynner å sprutregne, og synes synd på mannen som er ute å jogger[emoji85]
Nå er jeg på vei hjem igjen etter at de har snakket med nevrologen. De har snille med meg i dag og. Møtte hun aller første jeg var hos på legevakta den gangen hodesmertene startet, og hun husket det. Fantastisk lege. Jeg fikk kvalmestillende da de var redd jeg skulle bli mer dehydrert, og nevrologen sa at jeg må trappe sakte ned igjen på medisinen, for de har nok økt for raskt. Når jeg er nede igjen kan vi øke sakte på nytt. Det kan ta tid før hodepinen forsvinner, så jeg SKAL ta smertestillende, og ikke sitte å pine meg selv osv. Fint å få klare beskjeder. Men da var det heldigvis medisinene, det er de ganske sikre på.
Takk takk [emoji4]God morgen[emoji4]
Og gratulerer med bursdagsjente[emoji322]
Takk takk [emoji4]Så bra
Gratulerer til frøkna
God kveld jenter.
Hatt en fin dag?
Joda, er på hytten . Kjører nedover etter lunsjtid. Senvakt på meg i dag. Der da?God morgen, Syn=) står det bra til?
Fine skoVis vedlegget 226793 Bestilt disse![]()
Har dere hatt en bra helg jenter? [emoji173]
God morgen[emoji4] Her var det visst morgenen halv 7[emoji15] men vi drøyern i senga en stund til[emoji6]
God morgenaltfor tidlig morgen her, vært oppe en time allerede. Det var ikke helt sånn jeg så for meg da jeg gikk altfor sent til sengs i går
menmen
![]()
God morgen!
Her våknet storebror 6.30 [emoji42]
Og da var det 30 min til klokka ringte... Frøkna bllr 5 i dag, og vi skulle vekke henne med gaver på senga...
Jeg fikk selvfølgelig ikke sove igjen... Og det kjenner jeg på hodet...
Men men, frøkna er storfornøyd og fikk det hun ønsket seg [emoji16]