Da legger jeg meg.
Natta jenter
Natta jenter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har utgangsdøren rett ved soverommet vårt og våknet til et brak når frøkna smelte døren.
Så løp hun ut og inn noen ganger og smalt døren like mye hver gang, følte veggen ristet.
Ble ganske irritert etterhvert, og begynte å kle på meg, så så jeg hva klokken var....
NattaDa legger jeg meg.
Natta jenter
Mhm, var ikke så opptatt av gaver før heller da, men var mer opptatt av hele desember og merker at fokuset gradvis skifter mot ramadan og eidDet er jo et poeng, for meg er jula viktig, men ramadan og eid er naturlig nok ikke relevant for meg.
Hva [emoji33] du fikk stoppet han antar jeg?Det stemmer[emoji28] han kom inn å mente å sette seg i sofaen[emoji85][emoji33] tøysofaen[emoji15]
Så bra! Var sikkert godt med klare beskjeder og god hjelp frem til du skal til nevrolog igjennomNå er jeg på vei hjem igjen etter at de har snakket med nevrologen. De har snille med meg i dag og. Møtte hun aller første jeg var hos på legevakta den gangen hodesmertene startet, og hun husket det. Fantastisk lege. Jeg fikk kvalmestillende da de var redd jeg skulle bli mer dehydrert, og nevrologen sa at jeg må trappe sakte ned igjen på medisinen, for de har nok økt for raskt. Når jeg er nede igjen kan vi øke sakte på nytt. Det kan ta tid før hodepinen forsvinner, så jeg SKAL ta smertestillende, og ikke sitte å pine meg selv osv. Fint å få klare beskjeder. Men da var det heldigvis medisinene, det er de ganske sikre på.
Du får slutte å tenke sånn, tenk heller at de er der for deg, og du har en god grunn til å være der når du føler behovet, du vet jo at du har høyt trykk og de vet at det ikke er som en vanlig hodepine!Det skulle kanskje bare mangle [emoji173] Men jeg er en pingle [emoji23]
God natt og håper du har sovet godt [emoji173]️Da legger jeg meg.
Natta jenter
Det går nok bra.Det går sikkert bra det også, men skjønner hva du mener.
Gavene er ikke det viktigste, selv om det er hyggelig å gi og få, desember er en koselig måned og jula er litt magisk.Mhm, var ikke så opptatt av gaver før heller da, men var mer opptatt av hele desember og merker at fokuset gradvis skifter mot ramadan og eid
Så sykt flink du er. Gleder meg til jeg kan danse og få trent litt igjen jeg og![]()
God morgen. Her var det ti på seks. Vi drøye litt men snart er frokosten klar (og altså hele familien ferdig på badet)God morgen[emoji4] Her var det visst morgenen halv 7[emoji15] men vi drøyern i senga en stund til[emoji6]
Jeg la meg ganske tidlig i går. Men ikke helt klar når snuppa våkna likevel.God morgenaltfor tidlig morgen her, vært oppe en time allerede. Det var ikke helt sånn jeg så for meg da jeg gikk altfor sent til sengs i går
menmen
![]()
Det er vel sånn på en "søndag"Jeg la meg ganske tidlig i går. Men ikke helt klar når snuppa våkna likevel.
Ikke verstGod morgen. Her var det ti på seks. Vi drøye litt men snart er frokosten klar (og altså hele familien ferdig på badet)
Oppmøte 8.45 på skolen.
Er det ikke alltid sånn da? [emoji6]God morgenaltfor tidlig morgen her, vært oppe en time allerede. Det var ikke helt sånn jeg så for meg da jeg gikk altfor sent til sengs i går
menmen
![]()
Jo det er egentlig det. Men i går sjansa jeg litt ekstra pga slitne barn. Men det må man jo ikke gjøre [emoji23] de svarte jo med å våkne tidligere enn vanlig.Er det ikke alltid sånn da? [emoji6]