Da har dere greid å være litt effektive og fått gjort en del daHerlig med alt som er unnagjort!
![]()
Det stemmer[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har dere greid å være litt effektive og fått gjort en del daHerlig med alt som er unnagjort!
![]()
Takk for tips. Finne ut hva jeg vil strikke da.Viking-garn.no har i hvertfall[emoji2]
Takk for tips. Finne ut hva jeg vil strikke da.
Begynne med sånn lue? Google mønster , hvor det selges
[emoji23][emoji23][emoji23] og ingen full mann som vekte deg heller vel [emoji23][emoji23][emoji23]Haha ja. [emoji14] Når man har det gøy flyr tiden plutselig. Om ikke annet sovna jeg raskt i natt da [emoji23][emoji23]
Føler du deg ikke helt bra?Sender mann og barn pp besøk rettere sagt
På tide å stå opp da ja [emoji6]Ligger og sover.
Våkner brått og plutselig av at frøkna smeller i døren på vei ut.
Så løper hun inne igjen, BANG.
Ut, BANG
Inn, BANG
Jeg vet ikke hvor mange ganger hun løp ut og inn, men det føltes ut som om veggene ristet hver eneste gang.
Ganske irritert begynte jeg å kle på meg, så så jeg på klokken.....
Den viste 11:04.... OPS!
Ja, vil sjekke det så ikke vi gir henne noe og hun får en kraftig reaksjon. Så vi står over stenfrukt enn så lengeJa. Rar i halsen bør sjekkes. Vi har en med epipen pga reaksjon på valnøtt...
Her er det grått og kjedelig ute.God dagHvilke planer har dere for dagen i dag, og hvordan er været der dere bor?
![]()
Jeg er så redd for å sette inn. Og jeg reagerer så ille på hormoner.Ja. Hatt den en måned nå
Skjønner ikke det! Det aller beste må absolutt være å sterilisere eller kastrere katta!Blir så oppgitt over den ene søsteren min.
Hvert eneste år får de kattunger siden det er så dyrt å sterilisere denne katta og klarer ikke å få i henne p-pillen....
Oj, så ille daSom meg da[emoji85] Håpløst og kjempe kjedelig. Har heldigvis ikke menssmerter lengre[emoji16] måtte hjem og sove til tablettene virket før jeg ble gravid. Hadde null mulighet for å være på jobb.
Grått og kjedelig her også! Hva er Molokhia? Er det mat fra Egypt?Her er det grått og kjedelig ute.
Men passer greit for skal lage Molokhia og må forte meg om jeg skal rekke det før maghrib [emoji54] vurderer å la snuppa på 5 år skrelle hvitløk [emoji23]
Hva skal du idag?
Hei!God dagHvilke planer har dere for dagen i dag, og hvordan er været der dere bor?
![]()
Høres ut som en fin dagHei!
Frøkna på 5 (i morgen) har vært rundt med innbydelser til selskap om ei uke.
Storebror på 8 har en kompis på besøk, første gang den kompisen er hos oss.
Akkurat nå sløver jeg i sofaen med en iskaffe.
Jeg er så redd for å sette inn. Og jeg reagerer så ille på hormoner.
Hehe godt med ivrige unger da [emoji6]Når man sender melding til de husene ungene befinner seg i om grove vafler om en halvtime. Og ar barnet vårt barn besøker også kan komme.
Går det en halvtime før man har fire unger på døra?
Det tok vel ca to minutter med jentene i nabohuset. Og kanskje 15 med guttene som var lenger unna
Maten snart klar. Dog litt mer enn en halvtime siden jeg sendte den meldinga så de måtte vente litt...
Oj, så ille daMen bra du ikke har smerter lengre!
Skulle ønske Sfo var så fleksibel her, men her må vi velge dager... Og det er ikke så lett når jeg går turnus og har tidligvakt hver tredje dag...Det er ikke kjekt med storm nei.
Men siden vi har fleksibel til begge to og planlegger en "en leverer og en henter" rutine for yngste så er det mulig å kjøre ungene bort. Trolig leverer vi henne normalt sett sånn rundt 8 så å evt slippe ungene som skal gå i samme tid lar seg gjøre i uvær. Evt kommer den som leverer senere på jobb men, vel, da blir der mer jobb på kvelden for å fylle timer. Eller neste dag.
Enn så lenge skal min eldste ha begrenset sfo, men det går på timer pr uke så bruker han morgensfo en dag må han gå hjem en halvtime tidliger en dag da
Altså er både mer fleksibelt for oss og for ungene enn hos dere.
Også har vi virkelig ikke hatt snøstorm på flere år tror jeg. Mange år.
Storm kan man gå i, med regntøy og backup skift på skolen. Men om det er ille kan de slippe. Vi har det greit sånn.
Med den nye skolen som skal bygges skal de på sikt trolig ikke gå på bilvei i det hele tatt. Bare gangvei. Som skal lages og ha gatelys. Og litt kortere vei
Har det kommet en ny Charlie og sjokoladefabrikken?Den nyeste?