♡ Skravletråd JUNI ♡

Mi reagerer og på appelsin. Og tomat. Og fersken. Dukker opp mer og mer, tenker å ta det med barnelegen nestegang vi er der. Hun får eksem rundt munn, og ble slimete i halsen av fersken. Mannen har masse allergier og atopisk eksem.

Bare appelsin og mandarin jeg vet hun reagerer på. Og da kun ved at eksemen blusser opp da hun piser mye.

Mer en ingenting-dag i dag. Hvileskjær. Man må ha det innimellom

Neste uke er det tirsdag og søndag det ikke står noe på kalenderen enda. Innledes altså med sommersamling i morgen med korpset og fortsetter med øving på kulturskolen, generalprøve og konsert på kulturskolen, bursdag med kommende førsteklasse, og fotballturnering.

Så i dag nyter jeg en dag uten planer.

Høres perfekt ut med en dag uten planer ja[emoji28]
Litt å gjøre her også til uka.... time på BUP med mellomste, sommeravslutning på skolen, to planleggingsdager i barnehage og speidertur[emoji2]

Trøøøtt.
Ble sent gitt. Hadde det veldig morsomt og gøy da :D Men glemte jo selvsagt nattbussen og krasja i gjestesenga til lillesøstera mi. Men nå er jeg hjemme igjen og er sløv på sofaen nå gitt [emoji23]

Så bra det var en vellykket kveld[emoji1] du får sløve i sofa!

Ligger og sover.
Våkner brått og plutselig av at frøkna smeller i døren på vei ut.
Så løper hun inne igjen, BANG.
Ut, BANG
Inn, BANG

Jeg vet ikke hvor mange ganger hun løp ut og inn, men det føltes ut som om veggene ristet hver eneste gang.
Ganske irritert begynte jeg å kle på meg, så så jeg på klokken.....
Den viste 11:04.... OPS!

Hihi, deilig å sove lenge[emoji1]

Høres perfekt ut med en dag uten planer ja[emoji28]
Litt å gjøre her også til uka.... time på BUP med mellomste, sommeravslutning på skolen, to planleggingsdager i barnehage og speidertur[emoji2]
Juni.... Det er bare sånn

Men de vokser ikke like fort ettervert som de blir større, heldigvis. Men sommeren, den varer ikke evig da.

Jeg vet ikke hva jeg skulle strikket. Kjekkasgenser til eldste har jeg tenkt men de var utsolgt for garnet og jeg orket ikke tenke alternativ når de bruker to ulike...

Noe til yngste. Har ulldress til henne fra de andre, men vet ikke om hun tåler det så har litt tenkt på å stikke noe alternativt. Bambusgarn, finnes det tro?

Bambusgarn finnes og er kjempemykt og godt[emoji2]

Det høres koselig ut :) Her blir det nok en rolig dag med litt strikking. Regnet tidligere, men er oppholds nå, så vurderer å ut å gå en tur :)

Det er det[emoji4] også har mannen tatt vaskerommet og jeg fått ryddet komoden til snuppa. Lagt bort alt som er for lite og lagt på plass arvetøy som passer nå[emoji2] er så godt å komme ut etter regnvær[emoji4]

Det er det[emoji4] også har mannen tatt vaskerommet og jeg fått ryddet komoden til snuppa. Lagt bort alt som er for lite og lagt på plass arvetøy som passer nå[emoji2] er så godt å komme ut etter regnvær[emoji4]
Da har dere greid å være litt effektive og fått gjort en del da :) Herlig med alt som er unnagjort! :)

Back
Topp