♡ Skravletråd JUNI ♡

Ja. Jeg tror det blir gøy. Heldigvis meldt bedre vær i morgen enn i dag (det småregner i dag og er kjølig)

Vår eldste er aspirant og har ikke vært med på dette før men det er en årlig greie som vi nok skal være med på i mange år fremover.
Mellomste begynner trolig så snart hun er gammel nok (dvs begynner i tredje klasse. Så to år til) slik det ser ut. Og da er vel veien lagt for yngste også. Mannen vil gjerne ha dem i fotballen, jmf tidligere innlegg, og eldstemann gjør begge deler han enda. Men fotball er ikke hans lidenskap, han er ikke flink heller. Fløyta (han spiller altså tverrfløyte) er han derimot etter forutsetningene flink med. Begynte altså i august
Blir spennende å se om de alle blir ivrige korpsentusiaster da:) tverrfløyte er jo fint :)
Hadde du spilt du og tidligere?

Mi og og et par båter går greit, men får hu noe mer så blisser eksemen i ansiktet opp[emoji17]
Det har heldigvis ikke mi reagert på. Men så får hun ikke mer enn 2-3 båter uansett da

Blir spennende å se om de alle blir ivrige korpsentusiaster da:) tverrfløyte er jo fint :)
Hadde du spilt du og tidligere?
Jeg har ikke spilt noe som helst.

Mamma har
Mannens to søstre har

Men vi har ikke. Ikke jeg og ikke mannen.

Men jeg har meldt meg i styret på korpset. Her går vi all in. (altså, mannen er fotballtrener og styreleder i idrettslaget så vi engasjerer oss der ungene er. Vel. Og mannen spiller også fotball selv også da. Så både han og guttungen er i idrettslaget)

Jeg har ikke spilt noe som helst.

Mamma har
Mannens to søstre har

Men vi har ikke. Ikke jeg og ikke mannen.

Men jeg har meldt meg i styret på korpset. Her går vi all in. (altså, mannen er fotballtrener og styreleder i idrettslaget så vi engasjerer oss der ungene er. Vel. Og mannen spiller også fotball selv også da. Så både han og guttungen er i idrettslaget)
Så bra at dere engasjerer dere sånn :D tenker det må være gøy å involvere seg litt mer enn henting og bringing :)

Altså. Mensen.... For første gang på 2 år. Det var litt nedtur. Haha. Legen min sa jeg måtte slutte på piller asap på onsdag, så gjorde det da. Og voila! Men kanskje en god ting? Betyr vel at ting virker... Jeg har jo perioder som en jojo, ser ikke frem til det.

God morgen forresten :)

Alltid kjipt når den vender tilbake![emoji13] men sånn er det jo bare...

God morgen

Lat morgen
Snuppa våknet nemlig for to timer siden, og jeg ligger....

Jeg skal stå opp nå, mannen sto opp med henne. Ga ungene frukt og ba dem passe på og la seg igjen en stund :-)

Men tid for å lage frokost nå. Og da må mor stå opp

Håper dere får en super dag[emoji1]

Så bra at dere engasjerer dere sånn :D tenker det må være gøy å involvere seg litt mer enn henting og bringing :)
Skal det gå rundt må noen bidra mer enn å hente og levere. Noen må bidra mer enn å bake de kakene de blir bedt om også. Noen må styre og organise. Ellers blir det ikke noe.

Skal det gå rundt må noen bidra mer enn å hente og levere. Noen må bidra mer enn å bake de kakene de blir bedt om også. Noen må styre og organise. Ellers blir det ikke noe.

Mer en ingenting-dag i dag. Hvileskjær. Man må ha det innimellom

Neste uke er det tirsdag og søndag det ikke står noe på kalenderen enda. Innledes altså med sommersamling i morgen med korpset og fortsetter med øving på kulturskolen, generalprøve og konsert på kulturskolen, bursdag med kommende førsteklasse, og fotballturnering.

Så i dag nyter jeg en dag uten planer.

Neste uke er det tirsdag og søndag det ikke står noe på kalenderen enda. Innledes altså med sommersamling i morgen med korpset og fortsetter med øving på kulturskolen, generalprøve og konsert på kulturskolen, bursdag med kommende førsteklasse, og fotballturnering.

Trøøøtt.
Ble sent gitt. Hadde det veldig morsomt og gøy da :D Men glemte jo selvsagt nattbussen og krasja i gjestesenga til lillesøstera mi. Men nå er jeg hjemme igjen og er sløv på sofaen nå gitt [emoji23]

Trøøøtt.
Ble sent gitt. Hadde det veldig morsomt og gøy da :D Men glemte jo selvsagt nattbussen og krasja i gjestesenga til lillesøstera mi. Men nå er jeg hjemme igjen og er sløv på sofaen nå gitt [emoji23]
Gjesteseng er fint :-)

God morgen alle sammen :D så deilig med søndag i dag, og at det kommer en "søndag" i morgen og :D
De burde hatt det som rød dag her også, hadde hvert perfekt i år for rød dag tirsdag (Sveriges nasjonaldag [emoji4])

Back
Topp