♡ Skravletråd JUNI ♡

Slapsestorm er heller ikke kult da[emoji38]
Jeg har ikke mulighet til å kjøre ham...drar på jobb 1,5 time før skolen starter[emoji849]
Det er ikke kjekt med storm nei.

Men siden vi har fleksibel til begge to og planlegger en "en leverer og en henter" rutine for yngste så er det mulig å kjøre ungene bort. Trolig leverer vi henne normalt sett sånn rundt 8 så å evt slippe ungene som skal gå i samme tid lar seg gjøre i uvær. Evt kommer den som leverer senere på jobb men, vel, da blir der mer jobb på kvelden for å fylle timer. Eller neste dag.

Enn så lenge skal min eldste ha begrenset sfo, men det går på timer pr uke så bruker han morgensfo en dag må han gå hjem en halvtime tidliger en dag da

Altså er både mer fleksibelt for oss og for ungene enn hos dere.
Også har vi virkelig ikke hatt snøstorm på flere år tror jeg. Mange år.

Storm kan man gå i, med regntøy og backup skift på skolen. Men om det er ille kan de slippe. Vi har det greit sånn.

Med den nye skolen som skal bygges skal de på sikt trolig ikke gå på bilvei i det hele tatt. Bare gangvei. Som skal lages og ha gatelys. Og litt kortere vei

Når man sender melding til de husene ungene befinner seg i om grove vafler om en halvtime. Og ar barnet vårt barn besøker også kan komme.

Går det en halvtime før man har fire unger på døra?

Det tok vel ca to minutter med jentene i nabohuset. Og kanskje 15 med guttene som var lenger unna

Maten snart klar. Dog litt mer enn en halvtime siden jeg sendte den meldinga så de måtte vente litt...

Men de vokser ikke like fort ettervert som de blir større, heldigvis. Men sommeren, den varer ikke evig da.

Jeg vet ikke hva jeg skulle strikket. Kjekkasgenser til eldste har jeg tenkt men de var utsolgt for garnet og jeg orket ikke tenke alternativ når de bruker to ulike...

Noe til yngste. Har ulldress til henne fra de andre, men vet ikke om hun tåler det så har litt tenkt på å stikke noe alternativt. Bambusgarn, finnes det tro?
Har sett bambusgarn i garnbutikken på Lillestrøm, sa vet det finnes.

Vurderer Råtasslue til det to minste etterpå

14659343_950383885093027_4968404716175228928_n.jpg

Så himla dyrt er da vel ikke en sterilisering? Ikke over et par tusen vel? opp mot å måtte ta ansvar for kattunger hvert år?
Jeg prøver å si at i det lange løp blir det billigere...
De har ikke så veldig god råd, men sløser ganske mye på andre ting så hadde fint klart det

God dag :) Hvilke planer har dere for dagen i dag, og hvordan er været der dere bor? :)

God dag. Vi har ingen planer i dag, mannen har vakt(elektrikker) så vi må være i nærheten av hjemme. Har lekt litt ute og sett på film og kosa oss bare[emoji4] her er det grått og opphold enn så lenge.
Enn hos deg?

Blir så oppgitt over den ene søsteren min.
Hvert eneste år får de kattunger siden det er så dyrt å sterilisere denne katta og klarer ikke å få i henne p-pillen....

Ikke mye som må spares i mnd for å få det gjort rimelig kjapt da. Må jo være mye bedre det enn masse kattunger hele tiden.

Skal det gå rundt må noen bidra mer enn å hente og levere. Noen må bidra mer enn å bake de kakene de blir bedt om også. Noen må styre og organise. Ellers blir det ikke noe.
Helt sant:) men ikke alltid så mange som.vil :)

Ja det er lov å håpe [emoji14] Da jeg ble gravid rakk jeg ikke få mens etter jeg sluttet engang... Så funker jo, men altså. Jeg vet ALDRI når jeg har mens.

Som meg da[emoji85] Håpløst og kjempe kjedelig. Har heldigvis ikke menssmerter lengre[emoji16] måtte hjem og sove til tablettene virket før jeg ble gravid. Hadde null mulighet for å være på jobb.

God dag. Vi har ingen planer i dag, mannen har vakt(elektrikker) så vi må være i nærheten av hjemme. Har lekt litt ute og sett på film og kosa oss bare[emoji4] her er det grått og opphold enn så lenge.
Enn hos deg?
Det høres koselig ut :) Her blir det nok en rolig dag med litt strikking. Regnet tidligere, men er oppholds nå, så vurderer å ut å gå en tur :)

Når kan vi forvente at hun blir trøtt i dag?
Vi går vanligvis tur fra sånn 11-1130 en gang. Men det regner så vi må ha regntrekk så hun bør ikke stå i vogna, svarte jeg. Alternativet er å sove inne eller kjøre en tur

Spol frem 20 minutter.

"svaret på når hun ble trøtt er trolig når hun krabbet opp i armkroken min her" sier jeg. Har en sovende stor baby tilkoblet puppen....

Hihi, så koselig da[emoji7]

Back
Topp