♡ Skravletråd JUNI ♡

Kjipt.

Altså. Greit nok at systemet fungerer, men ustabil syklus er kjedelig, og mensen er kjedelig. Hadde den sist i... April 15. Og håper å slippe å se den på en stund

Ja, kjipt.. Men jeg hadde så syke menssmerter uten å ha mensen, så hun sa jeg måtte slutte på p-pillene å se om det hjalp, for hun likte ikke helt det. Så håper det hjelper da. Har du spiral? Jeg er så redd for å sette det inn... Men ja. Syklusen min er umulig å følge med på. 2 uker mellom, 2 måneder i mellom, en uke her og en uke der [emoji14]

God morgen[emoji2]
Blæh, kjipt. Men som du sier godt at kroppen funker da. Kan jo håpe det har stabilisert seg etter fødsel[emoji6]
Ja det er lov å håpe [emoji14] Da jeg ble gravid rakk jeg ikke få mens etter jeg sluttet engang... Så funker jo, men altså. Jeg vet ALDRI når jeg har mens.

A reageree på appelsin så har ikke fått juice.
Hehe, her er det kun fisk og kokt gulrot som er noe.
Mi reagerer og på appelsin. Og tomat. Og fersken. Dukker opp mer og mer, tenker å ta det med barnelegen nestegang vi er der. Hun får eksem rundt munn, og ble slimete i halsen av fersken. Mannen har masse allergier og atopisk eksem.

Ja det er lov å håpe [emoji14] Da jeg ble gravid rakk jeg ikke få mens etter jeg sluttet engang... Så funker jo, men altså. Jeg vet ALDRI når jeg har mens.
Det er kjedelig. Kjenner til det. Forutsigbarhet er ikke det som kjennetegner min syklus heller. Den kommer når den kommer.... Nå fikk jeg den ikke igjen etter siste fødsel før jeg satte inn en spiral for en måned siden så hva som skjer fremover vet jeg ikke. Basert på de forrige ungene forventet jeg den ikke før til høsten. Men det er første gang jeg har satt inn spiral

Mi reagerer og på appelsin. Og tomat. Og fersken. Dukker opp mer og mer, tenker å ta det med barnelegen nestegang vi er der. Hun får eksem rundt munn, og ble slimete i halsen av fersken. Mannen har masse allergier og atopisk eksem.
Tomat er der mange som reagerer på, og sitrus også. Uten at det er allergi. Det er bare at dette er mat med mye histamin så det er lett å reagere på. Lite å gjøre med annet enn å begrense tror jeg.

Lyst å begynne på et strikke-prosjekt kjenner jeg...
Jeg stresser litt med å bli ferdig med denne siden den er i størrelse 92 og Lille U bruker 80/86 nå, men det er en stund soden han har hatt vokseperiode så kommer nok snart.'Det er også en tynn ull dress som er perfekt til sommerbruk

Tomat er der mange som reagerer på, og sitrus også. Uten at det er allergi. Det er bare at dette er mat med mye histamin så det er lett å reagere på. Lite å gjøre med annet enn å begrense tror jeg.
Ja vi begrenser selvsagt. Men dette med stenfrukter er noe samboer også sliter med, spesielt i pollensesong. Det ble hun rar i halsen av, så synes det er greit å få sjekket.

Jeg stresser litt med å bli ferdig med denne siden den er i størrelse 92 og Lille U bruker 80/86 nå, men det er en stund soden han har hatt vokseperiode så kommer nok snart.'Det er også en tynn ull dress som er perfekt til sommerbruk
Men de vokser ikke like fort ettervert som de blir større, heldigvis. Men sommeren, den varer ikke evig da.

Jeg vet ikke hva jeg skulle strikket. Kjekkasgenser til eldste har jeg tenkt men de var utsolgt for garnet og jeg orket ikke tenke alternativ når de bruker to ulike...

Noe til yngste. Har ulldress til henne fra de andre, men vet ikke om hun tåler det så har litt tenkt på å stikke noe alternativt. Bambusgarn, finnes det tro?

Det er kjedelig. Kjenner til det. Forutsigbarhet er ikke det som kjennetegner min syklus heller. Den kommer når den kommer.... Nå fikk jeg den ikke igjen etter siste fødsel før jeg satte inn en spiral for en måned siden så hva som skjer fremover vet jeg ikke. Basert på de forrige ungene forventet jeg den ikke før til høsten. Men det er første gang jeg har satt inn spiral
Det er litt frustrerendene, men jeg er heldig med at jeg aldri har store blødninger. De er alltid sparsomme. Har du hormonspiral?

Hjelp! Venninna mi er glutenallergiker, og det glemte jeg helt da jeg handlet før hun og mannen kom på overnattingsbesøk!
Er det mulig å lage glutenfrie rundstykker av det "jeg har i skapet"?

Spørs vel hva du har i skapet[emoji12] Google det og se om du finner oppskrifter som passer det du har[emoji4]

Ehh. Vi har storm. Orkan også. Det regner ofte da.

Vi har liksom ikke hatt så mye snø de siste årene, og klimafolkene forteller oss at vi må bare forberede oss på at å få gå på ski i fjellene langs kysten er ingen selvfølge vi må godta at det er slaps som er greia her...

Nå har jo i tillegg jeg en litt mer fleksibel hverdag (særlig nå som jeg er hjemme, men også når jeg begynner å jobbe) så skulle det være snøstorm hadde jeg kjørt dem.

Fra høsten skal nemlig de to eldste gå sammen til skolen. Men både jeg og mannen har mulighet til å flekse om det er helt ille

Slapsestorm er heller ikke kult da[emoji38]
Jeg har ikke mulighet til å kjøre ham...drar på jobb 1,5 time før skolen starter[emoji849]

Ja vi begrenser selvsagt. Men dette med stenfrukter er noe samboer også sliter med, spesielt i pollensesong. Det ble hun rar i halsen av, så synes det er greit å få sjekket.
Ja. Rar i halsen bør sjekkes. Vi har en med epipen pga reaksjon på valnøtt...

Back
Topp