♡ Skravletråd JUNI ♡

Hva skal du lage ?:) jada ut leke må vi uansett vær :)
Idag blir det Molokhia [emoji4]
Mannen sitt valg, skal bare bruke 2-3 timer på det og må innom butikken først [emoji54]

Har dere ikke snøstorm??[emoji38]

Ehh. Vi har storm. Orkan også. Det regner ofte da.

Vi har liksom ikke hatt så mye snø de siste årene, og klimafolkene forteller oss at vi må bare forberede oss på at å få gå på ski i fjellene langs kysten er ingen selvfølge vi må godta at det er slaps som er greia her...

Nå har jo i tillegg jeg en litt mer fleksibel hverdag (særlig nå som jeg er hjemme, men også når jeg begynner å jobbe) så skulle det være snøstorm hadde jeg kjørt dem.

Fra høsten skal nemlig de to eldste gå sammen til skolen. Men både jeg og mannen har mulighet til å flekse om det er helt ille

God morgen alle sammen :D så deilig med søndag i dag, og at det kommer en "søndag" i morgen og :D

Da er han nok opptatt av fotball ja[emoji2] men slett ikke den verste interessen man kan ha[emoji28]
Ikke det verste nei. Men det er en del å velge i av fotball på tv da.

Jaja.

God morgen alle sammen :D så deilig med søndag i dag, og at det kommer en "søndag" i morgen og :D
Ekstra søndag er ikke så ille det nei.

Vi skal på sommersamling i morgen. Korpsenes festdag.

Ekstra søndag er ikke så ille det nei.

Vi skal på sommersamling i morgen. Korpsenes festdag.
Det høres jo gøy ut:) vi har ingen planer hverken i dag eller i morgen, så vi får se hva som skjer :)

Det høres jo gøy ut:) vi har ingen planer hverken i dag eller i morgen, så vi får se hva som skjer :)
Ja. Jeg tror det blir gøy. Heldigvis meldt bedre vær i morgen enn i dag (det småregner i dag og er kjølig)

Vår eldste er aspirant og har ikke vært med på dette før men det er en årlig greie som vi nok skal være med på i mange år fremover.
Mellomste begynner trolig så snart hun er gammel nok (dvs begynner i tredje klasse. Så to år til) slik det ser ut. Og da er vel veien lagt for yngste også. Mannen vil gjerne ha dem i fotballen, jmf tidligere innlegg, og eldstemann gjør begge deler han enda. Men fotball er ikke hans lidenskap, han er ikke flink heller. Fløyta (han spiller altså tverrfløyte) er han derimot etter forutsetningene flink med. Begynte altså i august

Når kan vi forvente at hun blir trøtt i dag?
Vi går vanligvis tur fra sånn 11-1130 en gang. Men det regner så vi må ha regntrekk så hun bør ikke stå i vogna, svarte jeg. Alternativet er å sove inne eller kjøre en tur

Spol frem 20 minutter.

"svaret på når hun ble trøtt er trolig når hun krabbet opp i armkroken min her" sier jeg. Har en sovende stor baby tilkoblet puppen....

Back
Topp