Det gjør vi. Ikke like fint vær i dag desverre . Dere skal i dag?Gooood morgen [emoji4] håper dere koser dere på hytta [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør vi. Ikke like fint vær i dag desverre . Dere skal i dag?Gooood morgen [emoji4] håper dere koser dere på hytta [emoji4]
God morgen fra hytten![]()
Nei HeheGod morgen[emoji2] hatt ei god natt på hytta?
Tja slappe av og lage middag, mannen kommer også hjem ca 19.20 [emoji7]Det gjør vi. Ikke like fint vær i dag desverre . Dere skal i dag?
Der er mi på appelsinjuice.
Ja. Også elsker hun spekemat....
Hva skal du lage ?Tja slappe av og lage middag, mannen kommer også hjem ca 19.20 [emoji7]
Synd det ikke er like fint vær da men dere finner vel noe gjerne ihvertfall [emoji4]
Litt sjalu på mannen nå ja, ica har stelt til skikkelig show med kjente artister som synger div rock, og det er fullstendig bortkastet på mannen som garantert ikke kjenner igjen noen av dem
Mannfolk altså [emoji13]
Det gjorde vi[emoji2] og så fort jeg hadde spist opp og satte meg til i stolen for å se videre på filmen sovna jeg[emoji28]
Eh annonse for en drill inne på en barnekanal er nok ikke helt tenkte igjen, type tv shop.
Jeg som bare skulle sjekke om de arabiske kanalene fungerte igjen og kanskje finne en film [emoji54]
Heldigvis har det kommet noen barnekanaler siden sist da men ikke de vi vil ha
Han har nesten bedre språk enn det frøkna hadde for 1,5 år siden...
Ja jeg er litt i tenkeboksen der enda... Er heldigvis bare 500 meter, men..
Jeg vet at det ikke er noe problem å få tilbake plassen, er visst mange som har mindre Sfo i enkelte perioder og mer i andre perioder. Så kan visst sjonglere litt. Men han må kjenne på det og bestemme selv..
Hun elsket appelsin. Glad i frukt generelt.A reageree på appelsin så har ikke fått juice.
Hehe, her er det kun fisk og kokt gulrot som er noe.
Kjøpte slike spinnere til de to eldste før i dag.
Når er jeg ikke sikker på om jeg angrer, eller om jeg burde ha kjøpt 2 til![]()
Det var det da
Snøstorm har liksom ikke vært en aktuell problemstilling her....
Der gjør slett ikke min. Ser på. Og spiller selv (på et meget meget annet nivå ;-)) og trener guttungen. Som nok slekter mer på meg.
God morgen. Har barnefri og jeg våkner 7 [emoji23]
God morgen synGod morgen fra hytten![]()
Planer for dagen?Gooood morgen Kengu [emoji16]
Gikk turHva gjorde du da?[emoji14]