I tillegg sitter han og snakker til brikkene.
"Nei, det går ikke", "snu den", "annet sted"....
Og full jubel og klapping når det er ferdig![]()
For et sjarmtroll![emoji7] og knapt 2 år! Imponerende![emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I tillegg sitter han og snakker til brikkene.
"Nei, det går ikke", "snu den", "annet sted"....
Og full jubel og klapping når det er ferdig![]()
Vel. Mannen mener det er fotballens indrefilet i dag, finale i... Et eller annet viktig
Så reelt sett meg og pc og potetgull tenker jeg
Snuppa akkurat sovnet for andre gang så jeg går opp dersom han har fått de andre i seng mens jeg la henne for andre gang. Synes jeg hører noen.
Er du her å?
Mine på 8 og hvert øyeblikk 5 liker heller ikke kullsyre.Hun liker ikke brus. Ingen av våre tre liker kullsyre. De eldste er 6 og 8...
Natta og sov godtNatta folkens
Det er bare 500 meter hjemmefra, og med gatelys, så burde gå bra her og.Min tredjeklassing gikk i vinter. Vi begynte før det ble mørkt så det ble gradvis mørkere.
Han har nesten bedre språk enn det frøkna hadde for 1,5 år siden...For et sjarmtroll![emoji7] og knapt 2 år! Imponerende![emoji1]
Ja jeg er litt i tenkeboksen der enda... Er heldigvis bare 500 meter, men..På vår/sommer/høst går det jo greit[emoji4] men i full snøstorm midt på vinteren?![emoji31]
[emoji23][emoji23][emoji23] ser for meg den ja, litt følelsen av når man viser ungene frost og de etterpå aldri slutter å snakke om ElsaKjøpte slike spinnere til de to eldste før i dag.
Når er jeg ikke sikker på om jeg angrer, eller om jeg burde ha kjøpt 2 til![]()
Ikke helt..[emoji23][emoji23][emoji23] ser for meg den ja, litt følelsen av når man viser ungene frost og de etterpå aldri slutter å snakke om Elsa
Såpass ja, ja da burde dere hatt flere [emoji23]Ikke helt..
Heller det at nå er ungene i seng og vi leker med spinnerne deres![]()
Det er ikke godt nei!Hadde håpet det var slik her og, men neida. Tok farris glasset til pappan og synes det er godt og[emoji85] og det smaker jo ikke akkurat godt.
Det var det daPå vår/sommer/høst går det jo greit[emoji4] men i full snøstorm midt på vinteren?![emoji31]
Der gjør slett ikke min. Ser på. Og spiller selv (på et meget meget annet nivå ;-)) og trener guttungen. Som nok slekter mer på meg.Hørt rykter om denne viktige fotballen[emoji23]
Heldigvis hater mannen fotball[emoji12]
Godt det ikke bare er mine. Av og til virker det sånn. I slekta drikker småunger cola...Mine på 8 og hvert øyeblikk 5 liker heller ikke kullsyre.
Gatelys her også, men ca dobbelt så langt. Lengden ikke noe problem. Jeg måtte bare være trygg når han skulle krysse hovedveien som er ganske tungt trafikkert.Det er bare 500 meter hjemmefra, og med gatelys, så burde gå bra her og.
Begynner i 3 han og.
Sånne er storebror her på jakt etter og... Er vel den eneste på trinnet som ikke har tror jeg...Kjøpte slike spinnere til de to eldste før i dag.
Når er jeg ikke sikker på om jeg angrer, eller om jeg burde ha kjøpt 2 til![]()
Jepp virker sånn her og..Godt det ikke bare er mine. Av og til virker det sånn. I slekta drikker småunger cola...
Her er det heldigvis stort sett bare gangvei og lite trafikk. Er blindvei inn hos oss, så er bare trafikk inn til blokkene og garasjene. Og det er ikke så mye heldigvis.Gatelys her også, men ca dobbelt så langt. Lengden ikke noe problem. Jeg måtte bare være trygg når han skulle krysse hovedveien som er ganske tungt trafikkert.