♡ Skravletråd JUNI ♡

Vel. Mannen mener det er fotballens indrefilet i dag, finale i... Et eller annet viktig

Så reelt sett meg og pc og potetgull tenker jeg

Snuppa akkurat sovnet for andre gang så jeg går opp dersom han har fått de andre i seng mens jeg la henne for andre gang. Synes jeg hører noen.

Hørt rykter om denne viktige fotballen[emoji23]
Heldigvis hater mannen fotball[emoji12]

På vår/sommer/høst går det jo greit[emoji4] men i full snøstorm midt på vinteren?![emoji31]
Ja jeg er litt i tenkeboksen der enda... Er heldigvis bare 500 meter, men..

Jeg vet at det ikke er noe problem å få tilbake plassen, er visst mange som har mindre Sfo i enkelte perioder og mer i andre perioder. Så kan visst sjonglere litt. Men han må kjenne på det og bestemme selv..

På vår/sommer/høst går det jo greit[emoji4] men i full snøstorm midt på vinteren?![emoji31]
Det var det da

Snøstorm har liksom ikke vært en aktuell problemstilling her....

Hørt rykter om denne viktige fotballen[emoji23]
Heldigvis hater mannen fotball[emoji12]
Der gjør slett ikke min. Ser på. Og spiller selv (på et meget meget annet nivå ;-)) og trener guttungen. Som nok slekter mer på meg.

Det er bare 500 meter hjemmefra, og med gatelys, så burde gå bra her og.
Begynner i 3 han og.
Gatelys her også, men ca dobbelt så langt. Lengden ikke noe problem. Jeg måtte bare være trygg når han skulle krysse hovedveien som er ganske tungt trafikkert.

Kjøpte slike spinnere til de to eldste før i dag.
Når er jeg ikke sikker på om jeg angrer, eller om jeg burde ha kjøpt 2 til :P
Sånne er storebror her på jakt etter og... Er vel den eneste på trinnet som ikke har tror jeg...

Huff, jeg blir litt satt ut av alt dette presset jeg...

I fjor var det fotballkort, og det førte til at han ble frastjålet en perm med masse masse kort [emoji20]

Så pokemonkort.

I vår har det vært beyblade i et par mnd, så pokemonkort igjen (og iallefall 2 stk på trinnet som er blitt frastjålet kort nå også) og nå spinnere. Alt siden mars...

Tenk på alle de som ikke har råd til å følge opp alle disse trendene....

Her har samboer bestilt på ebay, men det er jo skoleferie før de kommer hit...

Godt det ikke bare er mine. Av og til virker det sånn. I slekta drikker småunger cola...
Jepp virker sånn her og..

Storebror var i en bursdag her for ikke lenge siden, og det hadde bare blitt servert brus... Han var dødstørst da jeg hentet han... Han hadde ikke turt å spørre om noe annet [emoji20] Han kjente ikke foreldrene, siden de byttet læringsgrupper i februar, og dette var bursdagen til en ny klassekamerat..

Gatelys her også, men ca dobbelt så langt. Lengden ikke noe problem. Jeg måtte bare være trygg når han skulle krysse hovedveien som er ganske tungt trafikkert.
Her er det heldigvis stort sett bare gangvei og lite trafikk. Er blindvei inn hos oss, så er bare trafikk inn til blokkene og garasjene. Og det er ikke så mye heldigvis.

Back
Topp