♡ Skravletråd JUNI ♡

Når kan vi forvente at hun blir trøtt i dag?
Vi går vanligvis tur fra sånn 11-1130 en gang. Men det regner så vi må ha regntrekk så hun bør ikke stå i vogna, svarte jeg. Alternativet er å sove inne eller kjøre en tur

Spol frem 20 minutter.

"svaret på når hun ble trøtt er trolig når hun krabbet opp i armkroken min her" sier jeg. Har en sovende stor baby tilkoblet puppen....
Søtt det da [emoji7]

Trøøøtt.
Ble sent gitt. Hadde det veldig morsomt og gøy da :D Men glemte jo selvsagt nattbussen og krasja i gjestesenga til lillesøstera mi. Men nå er jeg hjemme igjen og er sløv på sofaen nå gitt [emoji23]
[emoji23] sånt kan fort skje [emoji6]
Godt du fant et sted å overnatte da [emoji4]

Ligger og sover.
Våkner brått og plutselig av at frøkna smeller i døren på vei ut.
Så løper hun inne igjen, BANG.
Ut, BANG
Inn, BANG

Jeg vet ikke hvor mange ganger hun løp ut og inn, men det føltes ut som om veggene ristet hver eneste gang.
Ganske irritert begynte jeg å kle på meg, så så jeg på klokken.....
Den viste 11:04.... OPS!

Ligger og sover.
Våkner brått og plutselig av at frøkna smeller i døren på vei ut.
Så løper hun inne igjen, BANG.
Ut, BANG
Inn, BANG

Jeg vet ikke hvor mange ganger hun løp ut og inn, men det føltes ut som om veggene ristet hver eneste gang.
Ganske irritert begynte jeg å kle på meg, så så jeg på klokken.....
Den viste 11:04.... OPS!
God morgen :-)

God dag :) Hvilke planer har dere for dagen i dag, og hvordan er været der dere bor? :)

Blir så oppgitt over den ene søsteren min.
Hvert eneste år får de kattunger siden det er så dyrt å sterilisere denne katta og klarer ikke å få i henne p-pillen....

God dag :) Hvilke planer har dere for dagen i dag, og hvordan er været der dere bor? :)
Været er grått og fuktig.

Og planer eksisterer ikke. Vi tar livet absolutt helt med ro og ungene er hos venner. Bare yngstemor på halvannet som er hjemme.

I morgen er det sommersamling, korpsenes festdag med oppmøte på skolen 8.45 og det pågår til klokken 16 så derved hele dagen opptatt egentlig. Derfor nyter vi ingen planer i dag. Det er mye på programmet hele neste uke.

Her er det øsende pøsende regn.
Akkurat nå sitte jeg og strikker litt, men skal gjøre litt husarbeid etterhvert og trene i kveld
Her er det også regn. Våknet og tenkte jeg ville ut å gå en lang tur i dag, men tror jeg heller henter fram strikkinga. Er meldt fint vær i morgen, får være mer aktiv da :)

Været er grått og fuktig.

Og planer eksisterer ikke. Vi tar livet absolutt helt med ro og ungene er hos venner. Bare yngstemor på halvannet som er hjemme.

I morgen er det sommersamling, korpsenes festdag med oppmøte på skolen 8.45 og det pågår til klokken 16 så derved hele dagen opptatt egentlig. Derfor nyter vi ingen planer i dag. Det er mye på programmet hele neste uke.
Herlig å ha noen dager uten planer også, når hverdagen er hektisk! :) Man må tross alt få tatt seg igjen litt også :)

Back
Topp