♡ Skravletråd JUNI ♡

Vet du? Jeg sovna faktisk ganske kjapt når mannen ikke var her. Tok på vifta på rommet så jeg hadde litt støy. Da ble heller ikke pipinga så veldig klar i ørene. Så det hjalp godt. Men kan ikke ha den på når mannen er hjemme. Han blir forkjølt bare man blåser på han [emoji23]

Verre når han kom hjem [emoji23]

Så bra du fikk sove[emoji1]

Eldste er ikke helt ferdig med den. Og den er ganske godt brukt.

Hun får låne den litt også tenker jeg kjøpe en ny til henne til jul/bursdag. (hva som blir hva er hipp som happ med akkurat henne... Åpne på kvelden 24 eller morgenen 25 er liksom stort sett ett fett...
Ja det viktigste da er bare å ha noe begge dagene [emoji4]

God morgen.

Lillemor skulle på badet. Helt til hun oppdaget dukkevogna til mellomste i gangen. Den har stått under senga hennes og ikke vært mye brukt så lillemor har vel ikke sett/tenkt over den før. Hun elsker å leke med min gamle dukkevogn når hun er hos mamma. Så å få henne inn på badet gikk nesten ikke...

Men nå er hun stelt og jeg skal ta en kjapp dusj.

Vi skal ja frokost, handle mat, på apoteket (for eldstemann oppdaget i går kveld at "oi da. Den viser 0" på astmamedisinen sin. Og trakk slutningen om at kanskje derfor han har vært så tung i pusten de siste par dagene
Logisk nok er han altså ikke så ille, og som jeg trodde moden for nedtrapping nå som bjørka er ferdig, men jeg har nølt litt nettopp pga at han var tung. Vel tung uten medisin. Da trapper vi ned. Men vi må ha ny.)

Og 1330 hente min bestemor og dra til campingplassen mine foreldre har vogn på. For mamma har bursdag og feirer der.

Håper dere har hatt en fin feiring idag[emoji2]

Back
Topp