>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Så bra du har noe som fungerer da [emoji1]Er ødelagt i ryggen så har det ganske ofte dessverre, men etter jeg begynte å trene har jeg blitt mye bedre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra du har noe som fungerer da [emoji1]Er ødelagt i ryggen så har det ganske ofte dessverre, men etter jeg begynte å trene har jeg blitt mye bedre
Da har du hvertfall ingenting å "klage" overJeg er ikke 30 engang [emoji23] Men nærmer meg. Blir 28. Mannen blir 30![]()
Hvordan kamp? Er det en venn av han eller noe?Hmm kb ble invitert med på å se kamp i morgen mrn det er 2 t å kjøre hver vei...
Å han vil ikke men samridig dumt å si nei ril å være med igjen
Neida. Jeg føler meg egentlig som 20 i hodet enda til tider [emoji23]Ingen alder det vel![]()
Har det ganske mye, ja, men var verre førHuffdaNoe du pleier å ha? God bedring!
Føler meg som 70 om dagen. Virker som kroppen min tror det i allefall [emoji14]Ti år yngre enn meg da...
Satser på det jaJa det hadde jeg gjort og [emoji23]
Blir bra med nytt garn da![]()
God formiddag [emoji4]God morgen jenter![]()
Mikroen [emoji54]Det tar liksom litt lenger tid for Musemor som lager pommes frites på en.... Litt annen måte enn meg som "sprer dem utover og slår på mikroen" ;-)
Til nød, jeg har en stor hotellpute for å komme litt opp. Er jeg trøtt nok så går sittende også. Det som er er at både sitte og ligge trigger, men selvsagt noe bedre i sittende stilling ja.Klarer du sove sittende?
Kroppen min oppfører seg ikke slik da [emoji23]Da har du hvertfall ingenting å "klage" over![]()
20 i hodet. Evt 25. Ja. For alltid.Neida. Jeg føler meg egentlig som 20 i hodet enda til tider [emoji23]
Helt til min lillesøster som blir 25 år sier jeg er halvveis til 60 [emoji23]
Hahahaha.Neida. Jeg føler meg egentlig som 20 i hodet enda til tider [emoji23]
Helt til min lillesøster som blir 25 år sier jeg er halvveis til 60 [emoji23]
Skade eller noe?Har det ganske mye, ja, men var verre før
La oss da håpe det er forbigåendeFøler meg som 70 om dagen. Virker som kroppen min tror det i allefall [emoji14]
Grått vær her idag så vi skal ordne leiligheten [emoji4] se om det er noe mer vi kan finne å pynte med også[emoji6]Hva skal folk gjøre på i dag? Her har vi ikke lagt noen planer ennå. Blir vel en tur ut og leke litt. Kanskje noe shopping.![]()
Mannen dro på apoteket, antar han handler også. Jeg må snart gå tur med lillemor som skal sove.Hva skal folk gjøre på i dag? Her har vi ikke lagt noen planer ennå. Blir vel en tur ut og leke litt. Kanskje noe shopping.![]()
Er kompisHvordan kamp? Er det en venn av han eller noe?
Vanskelig det der, hvis han egentlig ikke vil..
Håper alt er normalt neste gang da!De følger bare med å det er greit , må fet siden det plutselug har oppstått
Det blir bedre, når de får fikset trykket i hodet. Da skal symptomene forsvinne.La oss da håpe det er forbigående