Offentliggjøre graviditeten

Veronica 1991

Brian Aleksander <3
Januarhula 2014
Har dere gjort det ennå? Når tenker dere å gjøre det og hvordan? [emoji4]
Har lyst til å gjøre det snart, men samtidig vil jeg ta en UL til for å se om alt står bra til[emoji4] tenker en UL i uke 15-16, er 12+6 nå[emoji4]

Ikke gjort det enda, tenkte kanskje gjøre det npr magen begynner å syns ordentlig og legge ut bilde av den voksende magen og skrive #den følelsen når steriliseringen failer. Jobber med julekulekroppen 2017.

Har fortalt det til de fleste allerede, 11+6 idag. Foreldrene våre fikk påskeegg med babysokker i, ellers så har vi bare sagt det til folk eller så har de gjetta det siden jeg har vært dårlig. Vi skal i familiebursdag snart, da skal den kommende storebror få på seg t-skjorte det står storebror på. Tenker å bruke den eller ul bildet når vi forteller det til resten:)

De nærmeste vet det allerede (partnere, foreldrene våre, to-tre venner, et par kolleger og sjefene på jobb).

Jeg skal fortelle det på en helgetur med trossamfunnet mitt neste helg. Da er jeg 10+2 på vei
Etter det slipper vi nok nyheten litt etter litt, til venner og kolleger. Og så blir det Facebook-post etter første ultralyd, tenker jeg.

Her er det ikke hemmelig lengre :) var hos legen da jeg var 12+5 og fikk se på ultralyd at alt så bra ut, så da fortalte vi det til de vi ville, så får det bare spre seg selv. :p

Vi har fortalt de nærmeste vennene våre, samt foreldre og søsken :) Er 10+1 i dag, så tenker vi venter til 12 uker før vi gir klarsignal om at jungeltelegrafen kan gå :P Men her blir det fint lite åp facebook! til nød et bilde ab ungen når den nærmer seg 13 år, om jeg får bestemme! Hoho.

94536aeeaa1fbab52d4f9bdaa18b325a.jpg

Om det skulle på facebook hadde jeg publisert denne! Men foreløpig har vi sagt det til venner og kolleger, og holder oss til det [emoji5]

Her er det ganske offentlig nå, men jeg har ikke fortalt det til den aller nærmeste familien.. Far og søster samt barndomsvenninne. Og det er fordi jeg gruer meg litt til reaksjonen deres. Dette blir en attpåklatt som ingen av de forventer så redd for å ikke få noen hyggelig første reaksjon.
Far og søster bor i utlandet så har vært lett å utsette....men nå er jeg 13+4 så burde nok fortelle snart...

Er 10+0 i dag, vi har ennå ikke sagt det til noen. Egentlig har jeg lyst å holde det skjult til etter UL så man vet at alt er i orden, men det er jo ca. 8 uker til. Spørs om vi klarer å holde det skjult så lenge..

For meg er det foreløpig veldig få som vet. Nærmeste familie (mamma, pappa, søster, svigemor, bestemor) bestevenner og sjefen.. vil fortelle det til alle andre, men føler jeg må fortelle det til mini (3åringen) her hjemme før jeg gjør det offentlig, vil ha en ul før for å se om alt er bra før jeg forteller mini at mamma har baby i magen[emoji4] er forresten 13+0, så bør fortelle det snart[emoji4]

For meg er det foreløpig veldig få som vet. Nærmeste familie (mamma, pappa, søster, svigemor, bestemor) bestevenner og sjefen.. vil fortelle det til alle andre, men føler jeg må fortelle det til mini (3åringen) her hjemme før jeg gjør det offentlig, vil ha en ul før for å se om alt er bra før jeg forteller mini at mamma har baby i magen[emoji4] er forresten 13+0, så bør fortelle det snart[emoji4]

Skjønner det :) Har du bestilt UL eller tenker du på å gjøre det?

Skal på tul om en uke er 11 uker da,så får vi se når vi forteller :) har litt lyst å ha bilde med mage når jeg fortelle det. Elsker gravidmagen ❤️

Kommer nok bare til å si det til folk. Ingen FB-annonsering her. Jeg prøver å ikke dele for mye privat siden det er kolleger og perifere venner fra hele verden der.

Back
Topp