Samme navn som deg selv ?

Tigerbaby

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Litt for morroskyld så lurer jeg på om dere har møtt noen som heter det samme som dere selv? Husker dere folk ekstra godt når de heter det samme som dere selv?

Jeg har gått i klasse med to jenter som jeg det samme som meg på barneskolene jeg gikk på [emoji4] også jobbet jeg med en liten jente som het det samme som meg en gang, hun synes det var morsomt når jeg kalte henne for lille-meg [emoji173]

Vet også om tre stk som jeg har felles bekjente med her jeg bor som heter det samme som meg. Synes det er morsomt å møte folk som heter akkurat det samme til fornavn, fordi folk som regel heter noe liknende med færre bokstaver [emoji3]

Har kun møtt ei lita jente :) Men har er uvanlig navn, så ble overrasket.

Mange. Har et veldig vanlig navn som har vært på topplisten "for alltid " så tenker ikke videre over det når jeg møter andre med samme navn [emoji14]

Datteren til fastlegen min da jeg var liten heter det samme som meg, men jeg har aldri møtt henne. Hadde nok ikke husket det hvis hun het noe annet :p

Jeg fjernet fornavnet mitt, og bruker bare mellomnavnet. Var så mange som het det samme. Har møtt ei som hadde samme for og etternavn som meg, da jeg fortsatt hadde det andre navnet.

Har kun møtt to damer som har samme fornavn som meg, husker de veldig godt da det ikke er så vanlig navn i Norge nå for tiden. Har møtt en mann fra Østerrike som heter det samme (skrives forskjellig, men uttales likt). Det var litt sært egentlig.

Aldri. [emoji14]

Aldri møtt noen med samme navn som meg.

Aldri. Men jeg har ridd en hest med samme navn som meg. Det var kleint...
Hahah, det kan jeg tro på [emoji23]
Jeg kjenner sånne raringer som gir vanlige navn til hestene sine da, Liza, Emma, og sånt, husker ikke den siste, men den het noe med A.

Kjenner flere med samme navn som meg, har 3 venninner med samme navn, og 2 av svigerinnene mine het det samme som meg (hun ene er skilt fra min bror nå)

Men er få som skriver navnet på samme måten, de fleste jeg kjenner skriver med Ch, og jeg har K :)

Kjenner flere, og møter regelmessig folk som heter det samme. Det er greit, men syns det er greit at navnet ikke er supervanlig. Har måtte bruke første bokstav I etternavn for å skille meg fra andre med samme navn, og setter pris på å ikke måtte det til vanlig.

Hvis jeg tar med begge fornavnene, så nei. Tar jeg kun det første (som er det jeg bruker) så deler jeg det med over 60 000 andre så ja... mange! Kjedelig navn med andre ord...

Veldig mange som heter det samme som meg. Vi var alltid 2 eller 3 med det navnet i alle klasser jeg har gått i [emoji14]

Back
Topp