Takk
Nå må jeg gå og bytte bleie. Det luktet som om tuppa nå har gjort det hun påsto hun hadde/skulle ds hun fikk meg til å gå på badet med henne for drøyt halvannen time siden
Gleder meg til den dagen mi sier i fra jeg[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk
Nå må jeg gå og bytte bleie. Det luktet som om tuppa nå har gjort det hun påsto hun hadde/skulle ds hun fikk meg til å gå på badet med henne for drøyt halvannen time siden
Den strikkes ovenfra og ned.
Har en 6-7 cm med glattstrikk til jeg skal felle at klippekanten til åpningen foran og begynne å ta av til skrittet.
Så er det ermer og bein
Men når det er sagt, det er et veldig tynt garn og tynne pinner så vokser sakte
Ikke spesielt nei
Du da?
Åh trodde lillemor skulle dit jegStorebror kan være alene. Lillemor være med oss. Mellomste må jo være med siden det er hun som skal til legen. Lillemor plukker erfaringsvis på alt på legekontoret, river ned papirer og sånn så jeg vurderer å ha henne i bæresele. Da får hun ikke leke med lekene legen har liggende i et hjørne, men roter heller ikke med noe annet. (jeg har hatt henne med på to andre legetimer....så jeg vet)
Jeg orker ikke kjøre på vogna med henne nei. Det har jeg gitt beskjed om. De 20 min hver vei, til mamma, er langt nok. Men når de ikke er hjemme håpte jeg mannen kunne ha hjemmekontor. Det kan han ikke, så da får hun bli med.
Blir jo detFår vondt i ryggen av heldags stillesittende kurs, så må opp å bevege meg når det er pauser og lunsj.
Blir fort noen skritt da
Den så jeg ble prelansert i helga, så morsom utGeddit
Ikke lansert enda da
Men det er noe greier med å gå, som pokemon. Og ekte premier.
Ellers får pokemon meg til å gå ;-)
Fant litt om stuntet i Volda 20.5 men eller er det 7. Juni eller noe sånn det lanseres på ekte. Mer vet jeg ikke
Det var fint da
BambisDet var fint daHvor er det så mye salg?
God morgenOg god morgen til alle sammen![]()
Har du en fin morgen? Fri i dag?God morgen![]()
Gjør detTakkSjekker det ut
![]()
Fri Ja , alltid det i helger og på helligdagerHar du en fin morgen? Fri i dag?
Så greittFri Ja , alltid det i helger og på helligdager![]()
Noen som har sett noe lignende Dette?
Vis vedlegget 226149
Det stemmer jaSå greittVar du i barnehage du og?