☆ Skravletråd Mai ☆

Uff da. Nei om man er dårlig er det noe helt annet da! God bedring

Og ja Pirates trenger man å forstå den humoren [emoji14] Så de nylig selv. Og ler godt med haha
Jo takk [emoji14] begynner bli rimelig kjedelig. Nesten så jeg blir misunnelig for at samboer kan RYDDE [emoji23]

Ja, er akkurat det! Du må kunne skjønne engelsk for å få en god del av vittigheten der.. Var egentlig mer redd hun skulle finne det skummelt, men vandrende skjeletter var visst den eneste delen som var NESTEN interessant for henne. Aldri tenkt meg at hun skulle finne det kjedelig..

Som høygravid med eldste var jeg absolutt normalvektig. Jeg var 2-3 kg tyngre enn jeg er nå. Men jeg startet jo på grensen til undervekt da...

Det Musemor har gjort, og gjør, er helt fantastisk. Jeg klarer ikke finne motivasjon til det samme og lurer på hva som skjer når jeg begynner å jobbe. For nå går jeg jo trilletur

Jeg veide like mye som høygravid sist, som startvekten min denne gang [emoji85]
Men, jeg og startet den gang på undervektgrensa. Var vel akkurat under..

Jeg er helt enig! Det er veldig imponerende...!

Vel. Geddit må du vente et par uker med å sjekke, jeg bare leste om det.

Men spørs hvor mye av det som er på bygd og skog da, for det var noe med butikker. Men også noe med km.
Hm. Får se når det kommer..

Vi har en nærbutikk her, men må jo kjøre noen minutter for å komme dit. Enda lengre når vi flytter. Og om det er noe med butikker, og man må gå i over en time for å komme seg til én liten bygdebutikk.... [emoji14]

Jeg går tur etter at Lille U er i seng, så tar mannen de eldste :)
Snakk med mannen din så finner dere nok en løsning dersom du ønsker å få tid til å gå tur
Jeg
*liker ikke å gå når det er mørkt. Jeg er mørkeredd. Ikke aktuelt i august da. ;-)
*har en mann som slett ikke alltid er hjemme når de eldste skal legges.
*har ikke overskudd på den tiden av døgnet, jeg funker best før lunsj
* har planer om å ta opp igjen morgensvømming som jeg kan gjøre i svømmehallen før jobb en dag i uka.

Hunden har godt av tur på kvelden, om hun lever til høsten. Men det skjer ikke at jeg går i skogen (som hun må) når det er mørkt. Den høye pulsen da har ikke noe med trening å gjøre.

Hm. Får se når det kommer..

Vi har en nærbutikk her, men må jo kjøre noen minutter for å komme dit. Enda lengre når vi flytter. Og om det er noe med butikker, og man må gå i over en time for å komme seg til én liten bygdebutikk.... [emoji14]
Vi får se når det kommer, jeg aner ikke hvordan det funker. Du kan evt Google

Vi får se når det kommer, jeg aner ikke hvordan det funker. Du kan evt Google
Prøvde, men fant ingen god info for øyeblikket. Får se om de reklamerer mer etterhvert [emoji4]

Jo takk [emoji14] begynner bli rimelig kjedelig. Nesten så jeg blir misunnelig for at samboer kan RYDDE [emoji23]

Ja, er akkurat det! Du må kunne skjønne engelsk for å få en god del av vittigheten der.. Var egentlig mer redd hun skulle finne det skummelt, men vandrende skjeletter var visst den eneste delen som var NESTEN interessant for henne. Aldri tenkt meg at hun skulle finne det kjedelig..
Haha du får prøve når hu er eldre [emoji14] Men tenkte på det. Sånn sett dør jo ingen på en måte i de [emoji14] Så sånn sett ikke skummelt [emoji14]

Prøvde, men fant ingen god info for øyeblikket. Får se om de reklamerer mer etterhvert [emoji4]
Fant litt om stuntet i Volda 20.5 men eller er det 7. Juni eller noe sånn det lanseres på ekte. Mer vet jeg ikke

Haha du får prøve når hu er eldre [emoji14] Men tenkte på det. Sånn sett dør jo ingen på en måte i de [emoji14] Så sånn sett ikke skummelt [emoji14]
Barbossa blir jo drept mot slutten, da. Men nei.. Er veldig lite blod og sånt. Du ser ingenting direkte ekkelt (sånn. Annet enn vandrende skjeletter, men de ser jo ganske falske ut :p).
Du får jo ikke se den avkuttede hånden engang, f.eks..
Får prøve igjen når hun kan lese tekstene fortere, og forstår mer engelsk [emoji28]

Barbossa blir jo drept mot slutten, da. Men nei.. Er veldig lite blod og sånt. Du ser ingenting direkte ekkelt (sånn. Annet enn vandrende skjeletter, men de ser jo ganske falske ut :p).
Du får jo ikke se den avkuttede hånden engang, f.eks..
Får prøve igjen når hun kan lese tekstene fortere, og forstår mer engelsk [emoji28]

Han er jo ikke død da. Tilbake kjapt han [emoji23][emoji23] Men da må du jo begynne med de andre også da [emoji14]

Fant litt om stuntet i Volda 20.5 men eller er det 7. Juni eller noe sånn det lanseres på ekte. Mer vet jeg ikke
Får bare følge med litt og se! Om det er er bra konsept :)

Egentlig rimelig fascinerende når man legger hånden på magen og kjenner en fot plutselig dras vekk derfra fra innsiden [emoji28]

Han er jo ikke død da. Tilbake kjapt han [emoji23][emoji23] Men da må du jo begynne med de andre også da [emoji14]
Han døøør jo, selv om trollkjerringa fikk ham tilbake [emoji28] men det ser du jo ikke før slutten av film to.

Får nerde henne opp på annet frem til den tid. Hun liker ringenes herre og Harry Potter. Og likte visst første star wars filmen. Får fortsette der, til hun er klar for andre gode filmer [emoji28]

Egentlig rimelig fascinerende når man legger hånden på magen og kjenner en fot plutselig dras vekk derfra fra innsiden [emoji28]

Heldig du! Jeg kjenner en stor klump jeg. Klarer ikke å kjenne hva som er hva :P
Men mannen min mente han kjente en hand da :)

Han døøør jo, selv om trollkjerringa fikk ham tilbake [emoji28] men det ser du jo ikke før slutten av film to.

Får nerde henne opp på annet frem til den tid. Hun liker ringenes herre og Harry Potter. Og likte visst første star wars filmen. Får fortsette der, til hun er klar for andre gode filmer [emoji28]
Jaja [emoji14] Hahahaha vi vet bedre da!
Dør da mye mer i de andre [emoji14] Du får gjøre det haha

Neinei. God natt. Mannen og kompisen gikk på puben. Jeg i seng [emoji7] Skal bli godt nå kjenner jeg :D

Heldig du! Jeg kjenner en stor klump jeg. Klarer ikke å kjenne hva som er hva [emoji14]
Men mannen min mente han kjente en hand da :)
Kjenner små eller store klumper. Når han ligger helt ytterst, kan jeg klare tyde "kanskje en rumpe". Men dette måtte vært enten selve foten eller kneet, basert på størrelsen og plasseringen [emoji14] mest sannsynlig fot, mtp glidningen vekk fra hånden min [emoji28]

Men ja. Tror det kommer mye an på.. Hvordan man er bygd, kanskje. Jeg kjente liv tidlig i begge svangerskapene også, så mulig at..livmoren ligger plassert lengre frem enn hos mange..?
Aner ikke hvordan det fungerer, men det må vel være en grunn til at noen kjenner lite og noen mye. For ikke å snakke om de som får alien-like mage, der de nesten kan se fingeravtrykkene gjennom huden..!

Back
Topp