Hehe ja . Får se. Vi kan være der ved åpningstid iallefallDer vil jeg tro det er trangt i morgen ja[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja . Får se. Vi kan være der ved åpningstid iallefallDer vil jeg tro det er trangt i morgen ja[emoji1]
Handla noe?Sendt meld om at kb må komme hjem
Jeg kom akkurat hjem fra Sandvika storsenter
Obs.
Ble visst grilling i dag [emoji4]
![]()
Nope ingenting faktiskHandla noe?![]()
Her ser vi hakkebakkeskogen nå![]()
Ja brukte litt pengerDet var litt det
OkeiNope ingenting faktisk
OJ elsker denSå koselig[emoji1]
Det var veldig godt.Det så deilig ut[emoji1]
Sommeravslitning bhg 1
Ekstra øving med kulturskolen 31.5 og 7.6
Pga sommerkonsert med kulturskolen 8.6
Bursdag for en i mellomste sin klasse 9.6 fikk invitasjon i går
Mamma har bursdag 3 og pappa 14, min svigerinne 10 og det har også bestevenninna til mellomste i bhg
Dette er før den kommende førsteklasse har funnet på at vi skal grille eller noe som de snakket på i går, eller evt avslutning med tredje klasse. Mannen må også enten drive utdeling eller minimum hente det han har solgt av kjøtt via idrettslaget 8.6, tid 1830-1930
Konserten er kl 18. Ca 20 min unna.
Ikke fått tid for evt sommeravslutning på fotballen heller, som i praksis slett ikke betyr at de slutter, bare at treningene er litt mer frivillige ettersom man må kunne påberegne at folk er bortreist deler av skoleferien, men oppfordres til å komme om man er hjemme.
Sommersamling med korps 5.6, og fotballturnering en eller annen gang den uka også tror jeg. Muligens 10.6?
Høres ut som er fantastisk ordning.Ja brukte litt pengermen koste meg
og godkjenning av gubben da er alt greit
![]()
Hjemme igjen [emoji171] Utslitt, uvel, men ser lys i tunellen tror jeg. Diagnose satt, og medisiner under utprøving. MR fin, ingen blodpropp. Håper dere alle har hatt en fin dag. Mannen lager vafler, heldige meg. Også blir det nok tidlig kveld ser jeg for meg.
Hei alle [emoji4]
Noe nytt og spennende å fortelle om?
Jeg.. Eh.. Har sett pirates of the caribbean 1 og 2 i dag. Må se dem opp igjen, sånn at jeg kan de den på kino etter jeg er blitt frisk [emoji4]
Jeg skal ingen steder [emoji28]
Samboer kjøpte meg sjokolade i dag da. Skulle ønske han tok med mer boller dog [emoji85]
Jeg har fikset meg vet duHøres ut som er fantastisk ordning.
Du shopper og han betaler![]()
Hehe...Jeg har fikset meg vet du![]()
Må jo det [emoji3]Lurt å se seg opp litt[emoji1]
Ikke så mye spennende å berette om herfra[emoji23] slapper av i sofa og drømmer om senga..
Jada skkkert de fleste detHehe...
Det gjør nå mannen min en gang i blant også, men siden jeg tjener mer enn han skjer ikke det så veldig ofte![]()